Mai multe ştiri online:

Reclamațiile postate pe pagina web a Spitalului Județean nu sunt băgate în seamă

Ştire online publicată Joi, 06 Octombrie 2011. Autor: Florentina BOZÎNTAN - DUMITROV
Mulți constănțeni sunt nemulțumiți de felul cum sunt tratați în cea mai mare unitate spitalicească a județului nostru, după cum reiese de pe numeroasele sesizări și comentarii postate pe pagina web a Spitalului Clinic Județean de Urgență Constanța. Cu toate acestea, puțini sunt cei care recurg la procedurile oficiale de a formula o reclamație. Motiv pentru care, a atras atenția dr. Dan Căpățână, managerul spitalului, nici aspectele sesizate de bolnavi nu pot fi rezolvate. „Foarte multă lume se plânge de diverse aspecte, printre care faptul că li s-a vorbit sau au fost tratați urât, pe pagina web a spitalului. Dar o fac sub anonimat, motiv pentru care nu putem să luăm măsuri. De aceea, îi sfătuiesc pe constănțeni să facă sesizările în scris și promit că le voi da curs, voi declanșa cercetări administrative. Nu pot lua măsuri dacă nu știu exact despre ce persoane este vorba. Sesizarea pe site este un semnal de alarmă, dar este nevoie de reclamațiile în scris, semnate. Dacă vor să-și rezolve problemele, trebuie să urmeze căile legale. În schimb, numărul reclamațiilor scrise pe care le-am primit este foarte mic”, a declarat dr. Dan Căpățână.

Distribuie :

Articole de la acelaşi autor

Top ştiri din ultimele 7 zile

ziare & stiri Revista presei
Pagina a fost generata in 0.7278 secunde