€ 4.7231
£ 5.2496
$ 4.2103

Mai multe ştiri online:

Exerciții pentru abdomen și coapse

Ştire online publicată Marţi, 10 Iulie 2007. Autor: Carmen MOCANU
Pentru a avea un abdomen plat și coapse suple există exerciții ușor de executat care pot fi făcute acasă. Atunci când începeți un exercițiu este bine să știți câteva reguli de bază. Pentru a nu avea probleme, de exemplu întinderi musculare, va trebui să începeți antrenamentul cu câteva mișcări ușoare. De asemenea, respirația este foarte importantă pentru a reuși să se ducă la bun sfârșit un antrenament. Inspirați profund atunci când începeți exercițiul și expirați înainte de reluarea mișcării. Pentru ca un exercițiu să dea rezultate, va trebui să mai faceți cel puțin 2-3 repetări chiar dacă vă simțiți obosiți. E bine de știut că pentru întărirea musculaturii trebuie să fiți răbdători și să nu așteptați ca tehnica să dea roade peste noapte. Antrenându-vă cu regularitate, pornind gradat, de la exerciții ușoare, care durează 10-15 mi-nute, până la antrenamente de o jumătate de oră, de cel puțin 3 ori pe săptămână, veți ajunge să arătați așa cum vă doriți. Exercițiu pentru abdomen Stați întinși pe spate, cu brațele pe lângă corp. Ridicați capul, în același timp și picioarele pe care le mențineți întinse. Din această poziție, veți începe să ridicați mai mult un picior, menținându-l pe celalalt în poziția inițială, după care schimbați și executați aceeași mișcare și cu celalalt picior. Repetați acest exercițiu două minute. Odihniți-vă un minut și încercați să faceți următoarea mișcare. Întinși pe spate veți ridica picioarele câțiva centimetri și veți rămâne în această poziție un minut. Acesta este un exercițiu foarte eficient pentru abdomen care ar trebui efectuat zilnic. Exercițiu pentru coapse Stați întinși pe partea stângă și țineți piciorul drept întins, iar piciorul stâng pliat. Ridicați piciorul drept cât mai mult posibil, după care coborâți. Repetați de cel puțin 15 ori, după care schimbați piciorul. Atunci când vă obișnuiți cu acest tip de exercițiu puteți să încercați să faceți mici cercuri cu talpa, atunci când piciorul este ridicat. Astfel veți lucra și musculatura gleznelor și pe cea a gambelor.

Pentru a avea un abdomen plat și coapse suple există exerciții ușor de executat care pot fi făcute acasă. Atunci când începeți un exercițiu este bine să știți câteva reguli de bază. Pentru a nu avea probleme, de exemplu întinderi musculare, va trebui să începeți antrenamentul cu câteva mișcări ușoare. De asemenea, respirația este foarte importantă pentru a reuși să se ducă la bun sfârșit un antrenament. Inspirați profund atunci când începeți exercițiul și expirați înainte de reluarea mișcării. Pentru ca un exercițiu să dea rezultate, va trebui să mai faceți cel puțin 2-3 repetări chiar dacă vă simțiți obosiți. E bine de știut că pentru întărirea musculaturii trebuie să fiți răbdători și să nu așteptați ca tehnica să dea roade peste noapte. Antrenându-vă cu regularitate, pornind gradat, de la exerciții ușoare, care durează 10-15 mi-nute, până la antrenamente de o jumătate de oră, de cel puțin 3 ori pe săptămână, veți ajunge să arătați așa cum vă doriți. Exercițiu pentru abdomen Stați întinși pe spate, cu brațele pe lângă corp. Ridicați capul, în același timp și picioarele pe care le mențineți întinse. Din această poziție, veți începe să ridicați mai mult un picior, menținându-l pe celalalt în poziția inițială, după care schimbați și executați aceeași mișcare și cu celalalt picior. Repetați acest exercițiu două minute. Odihniți-vă un minut și încercați să faceți următoarea mișcare. Întinși pe spate veți ridica picioarele câțiva centimetri și veți rămâne în această poziție un minut. Acesta este un exercițiu foarte eficient pentru abdomen care ar trebui efectuat zilnic. Exercițiu pentru coapse Stați întinși pe partea stângă și țineți piciorul drept întins, iar piciorul stâng pliat. Ridicați piciorul drept cât mai mult posibil, după care coborâți. Repetați de cel puțin 15 ori, după care schimbați piciorul. Atunci când vă obișnuiți cu acest tip de exercițiu puteți să încercați să faceți mici cercuri cu talpa, atunci când piciorul este ridicat. Astfel veți lucra și musculatura gleznelor și pe cea a gambelor.

Distribuie :

Articole de la acelaşi autor

Articole din aceeaşi secţiune

Top ştiri din ultimele 7 zile

ziare & stiri Revista presei
Pagina a fost generata in 0.8885 secunde