Campania "Am nevoie de lapte", premiată pentru responsabilitate socială

99
Campania

Articole de la același autor

Fundația Baylor Marea Neagră a primit, în cadrul Galei "Acționăm Responsabil", un premiu la categoria "Cea mai inovatoare organizație membră a Rețelei Sociale din regiunea Sud-Est", pentru cam-pania "Am nevoie de lapte". Desfășurat, zilele trecute, la București, evenimentul a reunit aproximativ 250 de profesioniști, experți și lideri din domeniul responsabilității sociale. La această gală, au fost acordate peste 100 de premii pentru rezultatele obținute în ultimii trei ani de către cele mai active și mai inovatoare organizații din întreaga țară. Campania "Am nevoie de lapte" a fost demarată de Fundația Baylor în august 2012 și avea drept scop sprijinirea copiilor născuți din mame seropozitive, copii care nu puteau fi alăptați la sân, deoarece prin laptele matern se poate transmite infecția cu HIV. Fundația avea deja un program psihosocial pentru sprijinul acestor micuți, oferindu-le gratuit laptele praf de care aveau nevoie. În luna august însă, din cauza schim-bării cadrului legal, donația internațională de lapte nu putea trece vama, astfel încât să ajungă la timp în țară. Astfel, pentru a acoperi necesarul celor 59 de bebeluși cu vârste de până la doi ani, proveniți din fa-miliile tinerilor infectați HIV, erau necesari 200.000 lei, con-travaloarea a 5.000 de cutii de lapte praf. Cam-pania de strân-gere de fonduri a avut un real succes, în doar șase luni colectându-se banii necesari. "Acest premiu reprezintă o re-cunoaștere a im-portanței cauzei pentru care ne străduim: stoparea transmi-terii infecției cu HIV de la mamă la făt. Mulțumim fiecărui om care s-a implicat pentru a ne ajuta să dăm copiilor toate șansele de a învinge HIV și a se bucura de o viață lungă și sănătoasă", explică Monica Neacșu, coordonator resurse umane în cadrul Fundației Baylor.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.448 secunde