Bacteriile din intestine influențează sănătatea inimii

Bacteriile din intestine influențează sănătatea inimii - bacteriile-1624795850.jpg

Articole de la același autor

Foarte multe persoane nu știu că riscă numeroase boli de inimă dacă au tensiunea mare, colesterolul ridicat și dacă fumează în exces. În plus, oamenii de știință susțin faptul că o floră intestinală săracă poate fi factorul lipsă de risc. Experții de la Universitatea din Nottingham, care au efectuat un studiu, au aflat că pe lângă o dietă și un stil de viață sănătos, bacteriile care trăiesc în intestine ajută la reducerea riscului apariției bolilor cardiace. Practic, microbii par să fie importanți în prevenirea unui număr de boli cauzate de inflamație, a căror trăsătură comună este lipsa de diversitate a florei intestinale.

Cercetătorii au descoperit că circa 10% din cazurile de ateroscleroză (pierderea de flexibilitate a arterelor) pot fi explicate cu ajutorul microbilor din intestin și a substanțelor produse de aceste bacterii. Această veste este cât se poate de bună, pentru că spre deosebire de riscurile genetice, microbii și substanțele produse de aceștia pot fi schimbate. Un mod de a-i influența este de a consuma bacteria benefică, iar acest lucru se poate face prin consumarea suplimentelor probiotice sau prin transplantul de fecale.

Marţi, 29 Octombrie 2013
Stire din Sănătate : Teste gratuite pentru sănătate inimii
Luni, 15 Iulie 2013
Stire din Sănătate : Susține inimile mamelor!