Primăria Constanța achiziționează lucrări de reparații pentru iluminatul public

183
Primăria Constanța achiziționează lucrări de reparații pentru  iluminatul public - primariaconstanta8-1517837933.jpg

Articole recomandate

Reprezentanții Primăriei Municipiului Constanța au lansat un anunț de achiziție publică pentru lucrări de reparații ce vizează menținerea inclusiv întreținerea sistemului de iluminat public din municipiul Constanța.

Costul estimativ al contractului este de 440.000 lei fără TVA. Atribuirea achiziției se va face pe baza criteriului "prețul cel mai scăzut".

Ca și condiții, în anunțul municipalității se specifică că firmele participante la achiziție trebuie să aibă certificate de atestare ANRE conform art. 8 din Ordinul nr. 45 din 21 septembrie 2016, necesare lucrărilor de reparații pentru menținerea, inclusiv întreținerea sistemului de iluminat public în municipiul Constanța. De asemenea, trebuie să dețină atestat de tip Be executare de instalații electrice exterioare/interioare pentru incinte/construcții civile și industriale, branșamente aeriene și subterane, la tensiunea nominală de 0,4 kV. În plus, trebuie să mai aibă și atestat de tip C2A executare de linii electrice, aeriene său subterane, cu tensiuni nominale de 0,4 kV ÷ 20 kV și posturi de transformare cu tensiunea nominală superioară de cel mult 20 kV. Ofertele pot fi transmise până la data de 12 februarie 2018 în original, la adresa Primăriei Municipiului Constanța, str. Ștefan Mihăileanu, nr. 10, în atenția Biroului Iluminat Public. Persoană de contact este Mihaela Pătruțoiu, tel: 0241488177, email: [email protected].

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.6447 secunde