Desemnarea lui Tucan la Primăria Năvodari depinde de "evoluția în plan personal și familial"

383
Întrebat dacă intenționează să candideze la primăria Năvodari, Jean-Paul Tucan a declarat foarte succint: "Nu iau numai eu decizii pentru mine, ci și partidul. Implicarea mea în proiecte nu presupune doar o dorință de a candida, e vorba despre faptul că facem ceva pentru comunitate. Decizia va fi și în funcție de evoluția mea în plan personal și familial. Pentru că familia mea este o prioritate. Alte afirmații nu fac". Declarația directorului Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Constanța a fost făcută ieri, în cadrul unei conferințe de presă a PNL.
Deși contextul era acela al unei conferințe de presă politice, Jean-Paul Tucan a abordat exclusiv teme referitoare la activitatea Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Constanța. Astfel, el a vorbit despre proiectele de infrastructură aflate în desfășurare în prezent, dar și despre cele care urmează să fie demarate. Este vorba despre autostrada Cernavodă - Constanța, pentru care s-a semnat contractul cu firma de consultanță, despre drumul expres către Deltă și drumul Litoral Sud, care face legătura între Medgidia și Costinești.
Tucan a precizat că speră ca până în primăvara lui 2008 să înceapă să se concretizeze, din punct de vedere procedural, proiectul pentru drumul către Deltă, proiect a cărui valoare se ridică la suma de 200 milioane de euro. Acesta din urmă va urmări, în prima etapă de construire, următorul traseu: va începe acolo unde se termină centura Ovidiu, va ocoli Lumina, va face dreapta prin spatele localității Lumina spre Năvodari, o mică porțiune va circula, exclusive, pe marginea canalului până la podul Năvodari, va ocoli Corbu și Săcele și va ieși la Mihai Viteazu, la actuala cale ferată, lângă barieră.
În ceea ce privește șoseaua de centură, Tucan a menționat faptul că Direcția Regională de Drumuri și Poduri se află în prezent în stadiul de exproprieri, fiind vorba de mii de terenuri de mici dimensiuni.
Directorul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri a ținut să sublinieze și chestiunea stației de la intrarea pe vechea autostradă Fetești - Cernavodă care, în opinia sa, nu reprezintă un proiect de patru milioane de euro: "S-au cheltuit prea mulți bani și s-a făcut prea puțin, e vorba de o gestionare defectuoasă. Media zilnică a numărării autoturismelor care trec zilnic pe aici, în primele șase luni ale anului în curs, indică o pierdere anuală de 15 milioane de euro."

Întrebat dacă intenționează să candideze la primăria Năvodari, Jean-Paul Tucan a declarat foarte succint: "Nu iau numai eu decizii pentru mine, ci și partidul. Implicarea mea în proiecte nu presupune doar o dorință de a candida, e vorba despre faptul că facem ceva pentru comunitate. Decizia va fi și în funcție de evoluția mea în plan personal și familial. Pentru că familia mea este o prioritate. Alte afirmații nu fac". Declarația directorului Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Constanța a fost făcută ieri, în cadrul unei conferințe de presă a PNL.
Deși contextul era acela al unei conferințe de presă politice, Jean-Paul Tucan a abordat exclusiv teme referitoare la activitatea Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Constanța. Astfel, el a vorbit despre proiectele de infrastructură aflate în desfășurare în prezent, dar și despre cele care urmează să fie demarate. Este vorba despre autostrada Cernavodă - Constanța, pentru care s-a semnat contractul cu firma de consultanță, despre drumul expres către Deltă și drumul Litoral Sud, care face legătura între Medgidia și Costinești.
Tucan a precizat că speră ca până în primăvara lui 2008 să înceapă să se concretizeze, din punct de vedere procedural, proiectul pentru drumul către Deltă, proiect a cărui valoare se ridică la suma de 200 milioane de euro. Acesta din urmă va urmări, în prima etapă de construire, următorul traseu: va începe acolo unde se termină centura Ovidiu, va ocoli Lumina, va face dreapta prin spatele localității Lumina spre Năvodari, o mică porțiune va circula, exclusive, pe marginea canalului până la podul Năvodari, va ocoli Corbu și Săcele și va ieși la Mihai Viteazu, la actuala cale ferată, lângă barieră.
În ceea ce privește șoseaua de centură, Tucan a menționat faptul că Direcția Regională de Drumuri și Poduri se află în prezent în stadiul de exproprieri, fiind vorba de mii de terenuri de mici dimensiuni.
Directorul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri a ținut să sublinieze și chestiunea stației de la intrarea pe vechea autostradă Fetești - Cernavodă care, în opinia sa, nu reprezintă un proiect de patru milioane de euro: "S-au cheltuit prea mulți bani și s-a făcut prea puțin, e vorba de o gestionare defectuoasă. Media zilnică a numărării autoturismelor care trec zilnic pe aici, în primele șase luni ale anului în curs, indică o pierdere anuală de 15 milioane de euro."

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.7955 secunde