Campanie electorală pe patru roți

282
Dezbaterea publică pe tema transportului public în comun între Constanța și Năvodari a generat mai mult dispute politice decât sociale. Aseară, Primăria Năvodari i-a invitat la aceeași masă pe locuitorii orașului și pe transportatorii care efectuează curse pe rutele Constanța – Mamaia – Năvodari și Constanța – Ovidiu – Lumina – Năvodari pentru a discuta despre nemulțumirile călătorilor care, după cum a amintit încă de la început primarul Tudorel Calapod, nu sunt deloc puține. Au mai fost invitați și reprezentanții Oficiului pentru Protecția Consumatorului, cei ai Consiliului Județean Constanța, ai Autorității Rutiere Române și ai Poliției Rutiere, tot cu scopul de a contribui la găsirea unor soluții la problemele ridicate. Între luările de cuvânt ale unor pensionari și cele ale câtorva navetiști, dezbaterea a fost, însă, în mare parte, monopolizată de disputele mai vechi (cu rădăcini politice) dintre reprezentanții firmei care efectuează traseul Constanța (Bulevard) - Mamaia - Năvodari și edilul din Năvodari. De altfel, liberalul Jean Paul Tucan, director la Direcția Județeană de Drumuri și Poduri și a cărui soție este acționar majoritar la respectiva firmă, anunțase că avusese grijă să își informeze, de acum câteva zile, călătorii despre dezbatere, în concluzie o firmă a avut galeria asigurată.
Pentru a valorifica pe deplin ocazia oferită de administrația locală, firma, ce-i drept lăudată de participanții la dezbatere, s-a prezentat la întâlnirea cu primarul, concurenții și proprii clienți, cu o surpriză: gratuitate pentru pensionari și 1 leu biletul pentru o călătorie în interiorul orașului Năvodari. Totul începând de astăzi.
Nu a lipsit de la dezbatere nici consilierul local PSD Nicolae Matei care s-a făcut și el remarcat tot înfierându-l pe edilul democrat.

Dezbaterea a trecut, problemele au rămas
În esență, dezbaterea ar fi putut fi și interesantă, și oportună pentru toate părțile. Problemele cu care se confruntă călătorii chiar nu au culoare politică, sunt destul de serioase și se știu de multă vreme. Șoferii nu dau bilete, au un comportament mai mult decât indecent la adresa călătorilor, nu respectă graficul, nu opresc în stații sau, pur și simplu, îi dau jos din mașină pe călătorii care îndrăznesc să le facă vreo observație, așa cum este cazul șoferilor de pe linia 23 (Constanța (Gară) – Mamaia – Năvodari) reclamați, aseară, de călătorii din Năvodari. Din păcate, în afară de reprezentantul OPC care i-a sfătuit pe nemulțumiți să semnaleze, în scris sau telefonic, problemele pe care le au, reprezentanții Poliției Rutiere și cei de la ARR au fost marii absenți, aceștia fiind de fapt și cei abilitați să ia măsuri în ceea ce îi privește pe transportatori.
Printre atâtea nemulțumiri s-au găsit și nostalgicii care, amintindu-și că, acum zeci de ani, un bilet din Năvodari la Gara Constanța era doar 3,50 lei (vechi) a cerut primarului să aducă ITC-ul înapoi…

Dezbaterea publică pe tema transportului public în comun între Constanța și Năvodari a generat mai mult dispute politice decât sociale. Aseară, Primăria Năvodari i-a invitat la aceeași masă pe locuitorii orașului și pe transportatorii care efectuează curse pe rutele Constanța – Mamaia – Năvodari și Constanța – Ovidiu – Lumina – Năvodari pentru a discuta despre nemulțumirile călătorilor care, după cum a amintit încă de la început primarul Tudorel Calapod, nu sunt deloc puține. Au mai fost invitați și reprezentanții Oficiului pentru Protecția Consumatorului, cei ai Consiliului Județean Constanța, ai Autorității Rutiere Române și ai Poliției Rutiere, tot cu scopul de a contribui la găsirea unor soluții la problemele ridicate. Între luările de cuvânt ale unor pensionari și cele ale câtorva navetiști, dezbaterea a fost, însă, în mare parte, monopolizată de disputele mai vechi (cu rădăcini politice) dintre reprezentanții firmei care efectuează traseul Constanța (Bulevard) - Mamaia - Năvodari și edilul din Năvodari. De altfel, liberalul Jean Paul Tucan, director la Direcția Județeană de Drumuri și Poduri și a cărui soție este acționar majoritar la respectiva firmă, anunțase că avusese grijă să își informeze, de acum câteva zile, călătorii despre dezbatere, în concluzie o firmă a avut galeria asigurată.
Pentru a valorifica pe deplin ocazia oferită de administrația locală, firma, ce-i drept lăudată de participanții la dezbatere, s-a prezentat la întâlnirea cu primarul, concurenții și proprii clienți, cu o surpriză: gratuitate pentru pensionari și 1 leu biletul pentru o călătorie în interiorul orașului Năvodari. Totul începând de astăzi.
Nu a lipsit de la dezbatere nici consilierul local PSD Nicolae Matei care s-a făcut și el remarcat tot înfierându-l pe edilul democrat.

Dezbaterea a trecut, problemele au rămas
În esență, dezbaterea ar fi putut fi și interesantă, și oportună pentru toate părțile. Problemele cu care se confruntă călătorii chiar nu au culoare politică, sunt destul de serioase și se știu de multă vreme. Șoferii nu dau bilete, au un comportament mai mult decât indecent la adresa călătorilor, nu respectă graficul, nu opresc în stații sau, pur și simplu, îi dau jos din mașină pe călătorii care îndrăznesc să le facă vreo observație, așa cum este cazul șoferilor de pe linia 23 (Constanța (Gară) – Mamaia – Năvodari) reclamați, aseară, de călătorii din Năvodari. Din păcate, în afară de reprezentantul OPC care i-a sfătuit pe nemulțumiți să semnaleze, în scris sau telefonic, problemele pe care le au, reprezentanții Poliției Rutiere și cei de la ARR au fost marii absenți, aceștia fiind de fapt și cei abilitați să ia măsuri în ceea ce îi privește pe transportatori.
Printre atâtea nemulțumiri s-au găsit și nostalgicii care, amintindu-și că, acum zeci de ani, un bilet din Năvodari la Gara Constanța era doar 3,50 lei (vechi) a cerut primarului să aducă ITC-ul înapoi…

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.6914 secunde