Primăria Constanța achiziționează lucrări de reparații pentru iluminatul public
Articole recomandate
Primarul Iulian Soceanu: „Mulțumesc celor 1300 de cetățeni care au semnat pentru mine!”
26 Aprilie 2024
Felicia Ovanesian a intrat oficial în cursa pentru Primăria Constanţa. Și-a depus candidatura independentă la BEM
26 Aprilie 2024
PSD și Horia Constantinescu au depus candidaturile pentru Primăria și Consiliul Local Constanța
26 Aprilie 2024
Locuințe pentru tineri, construite de Primăria Mangalia
26 Aprilie 2024
Reprezentanții Primăriei Municipiului Constanța au lansat un anunț de achiziție publică pentru lucrări de reparații ce vizează menținerea inclusiv întreținerea sistemului de iluminat public din municipiul Constanța.
Costul estimativ al contractului este de 440.000 lei fără TVA. Atribuirea achiziției se va face pe baza criteriului "prețul cel mai scăzut".
Ca și condiții, în anunțul municipalității se specifică că firmele participante la achiziție trebuie să aibă certificate de atestare ANRE conform art. 8 din Ordinul nr. 45 din 21 septembrie 2016, necesare lucrărilor de reparații pentru menținerea, inclusiv întreținerea sistemului de iluminat public în municipiul Constanța. De asemenea, trebuie să dețină atestat de tip Be executare de instalații electrice exterioare/interioare pentru incinte/construcții civile și industriale, branșamente aeriene și subterane, la tensiunea nominală de 0,4 kV. În plus, trebuie să mai aibă și atestat de tip C2A executare de linii electrice, aeriene său subterane, cu tensiuni nominale de 0,4 kV ÷ 20 kV și posturi de transformare cu tensiunea nominală superioară de cel mult 20 kV. Ofertele pot fi transmise până la data de 12 februarie 2018 în original, la adresa Primăriei Municipiului Constanța, str. Ștefan Mihăileanu, nr. 10, în atenția Biroului Iluminat Public. Persoană de contact este Mihaela Pătruțoiu, tel: 0241488177, email: [email protected].
Costul estimativ al contractului este de 440.000 lei fără TVA. Atribuirea achiziției se va face pe baza criteriului "prețul cel mai scăzut".
Ca și condiții, în anunțul municipalității se specifică că firmele participante la achiziție trebuie să aibă certificate de atestare ANRE conform art. 8 din Ordinul nr. 45 din 21 septembrie 2016, necesare lucrărilor de reparații pentru menținerea, inclusiv întreținerea sistemului de iluminat public în municipiul Constanța. De asemenea, trebuie să dețină atestat de tip Be executare de instalații electrice exterioare/interioare pentru incinte/construcții civile și industriale, branșamente aeriene și subterane, la tensiunea nominală de 0,4 kV. În plus, trebuie să mai aibă și atestat de tip C2A executare de linii electrice, aeriene său subterane, cu tensiuni nominale de 0,4 kV ÷ 20 kV și posturi de transformare cu tensiunea nominală superioară de cel mult 20 kV. Ofertele pot fi transmise până la data de 12 februarie 2018 în original, la adresa Primăriei Municipiului Constanța, str. Ștefan Mihăileanu, nr. 10, în atenția Biroului Iluminat Public. Persoană de contact este Mihaela Pătruțoiu, tel: 0241488177, email: [email protected].
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 05 Februarie 2018
Sâmbătă, 27 Ianuarie 2018
Joi, 25 Ianuarie 2018
Marţi, 23 Ianuarie 2018
Luni, 05 Februarie 2018
Vineri, 02 Februarie 2018
Miercuri, 31 Ianuarie 2018
Luni, 22 Ianuarie 2018
Luni, 22 Ianuarie 2018