Consilierul local USR-PLUS Cristiana Popescu semnalează problemele pietonilor din Constanţa
276
Articole de la același autor
USR-PLUS cere îndepărtarea lui Horia Constantinescu și Cristinel Dragomir din Primăria Constanța
04 Mai 2021
Ce spune senatorul liberal Septimiu Bourceanu despre o eventuală candidatură a sa la Primăria Constanța
22 Iunie 2021
Proiectele continuă la Hârşova. Bazin de înot şi festival pescăresc pentru oraşul de pe malul Dunării
10 Mai 2021
De cele mai multe ori aglomeraţia din trafic provoacă neplăceri şoferilor, dar şi pietonilor. Consilierul local USR-PLUS, Cristiana Popescu, a semnalat pe pagina sa oficială de Facebook acest lucru şi a venit cu o explicaţie care ar putea rezolva problema.
„După cum scriam și în postarea anterioară grija față de pietoni face în multe cazuri diferența între plăcerea de a merge pe jos și folosirea mașinii personale inclusiv pentru drumuri scurte. Siguranța și confortul pentru pietoni le putem regăsi în detalii mărunte fără investiții majore, doar înțelegând nevoile oamenilor. Cazul intersecțiilor ce favorizează fluidizarea traficului în detrimentul confortului pietonilor nu este singular în orașul nostru. Să spui că un pieton poate merge 100 de metri în plus pe jos, dar că mașinile nu pot aştepta ca aceștia sa treacă în siguranță la intersecție indiferent de condițiile meteo sau vârstă acestora este cel puțin discriminatoriu, dacă nu și cinic. Discuția aceasta am purtat-o cu domnul director Vlăescu de la Confort Urban pentru proiectul bulevardului Mamaia pentru că în aceeași manieră a fost rezolvată intersecția străzii Ion Rațiu cu Bd. Mamaia. Au anulat una din trecerile de pietoni pe bulevard fără a exista motivație solidă în acest sens. Aceasta nu mai este doar abordarea vechii administrații de încurajare a mobilității alternative doar la nivel declarativ, ci și a noii administrații. Nu trebuie să inventăm noi nimic. Trebuie doar sa analizăm exemplele de bune practici ale altor orașe și să folosim ce e potrivit pentru orașul nostru”, a scris Cristiana Popescu pe pagina sa personală de Facebook.
„După cum scriam și în postarea anterioară grija față de pietoni face în multe cazuri diferența între plăcerea de a merge pe jos și folosirea mașinii personale inclusiv pentru drumuri scurte. Siguranța și confortul pentru pietoni le putem regăsi în detalii mărunte fără investiții majore, doar înțelegând nevoile oamenilor. Cazul intersecțiilor ce favorizează fluidizarea traficului în detrimentul confortului pietonilor nu este singular în orașul nostru. Să spui că un pieton poate merge 100 de metri în plus pe jos, dar că mașinile nu pot aştepta ca aceștia sa treacă în siguranță la intersecție indiferent de condițiile meteo sau vârstă acestora este cel puțin discriminatoriu, dacă nu și cinic. Discuția aceasta am purtat-o cu domnul director Vlăescu de la Confort Urban pentru proiectul bulevardului Mamaia pentru că în aceeași manieră a fost rezolvată intersecția străzii Ion Rațiu cu Bd. Mamaia. Au anulat una din trecerile de pietoni pe bulevard fără a exista motivație solidă în acest sens. Aceasta nu mai este doar abordarea vechii administrații de încurajare a mobilității alternative doar la nivel declarativ, ci și a noii administrații. Nu trebuie să inventăm noi nimic. Trebuie doar sa analizăm exemplele de bune practici ale altor orașe și să folosim ce e potrivit pentru orașul nostru”, a scris Cristiana Popescu pe pagina sa personală de Facebook.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 28 Mai 2021
Vineri, 18 Iunie 2021
Sâmbătă, 12 Iunie 2021
Consilierii USR-PLUS iau apărarea asociaţiilor de proprietari. „Sunt notificări abuzive şi ilegale!”
Miercuri, 09 Iunie 2021
Duminică, 06 Iunie 2021
Luni, 17 Mai 2021
Miercuri, 12 Mai 2021
Marţi, 11 Mai 2021