Apel de la autorități: anunțați dacă nu ajungeți la programarea de la Buletine
214
Articole de la același autor
Este oficial. Plata locului de parcare în parcările publice din Constanța, aprobată în ședință de Consiliu Local
30 Iulie 2020
Ședință de Consiliu Local, la Constanța. Primarul Decebal Făgădău cere suplimentarea bugetului local
27 Iulie 2020
Constănțenii care se programează pentru emiterea sau preschimbarea cărții de identitate, dar nu pot ajunge în timp util sau renunță la programare sunt rugați să anunțe acest lucru la Serviciul Evidența Persoanelor pe adresa de e-mail [email protected].
"Având în vedere că accesul la ghișeele Serviciului Evidență Persoane se face doar pe bază de programare, anunțul renunțării poate oferi șansa altcuiva să-și preschimbe actele de identitate mai devreme decât data programării inițiale!", explică reprezentanții Primăriei Constanța.
În cursul lunii iulie, din cele 3.508 programări efectuate 530 nu s-au prezentat la ghișeele Serviciului. Măsura programării online a fost luată pentru evitarea aglomerației și a formării cozilor la ghișee. Programările se pot face pe site-ul Primăriei Constanța, la secțiunea Direcția Locală Evidența Populației. Tot aici aflați și care sunt actele necesare pentru obținerea cărților de identitate și a vizelor de reședință, pe care trebuie să le aveți la dumneavoastră, pentru a nu fi nevoiți să vă reprogramați.
"Facem un apel la cetățeni să nu se prezinte fără o programare prealabilă. Programarea este individuală. Nu se pot face mai multe programări cu același cod numeric personal. Precizăm că au fost făcute programări până la 1 septembrie 2020. Vă reamintim că documentele care au expirat în perioada stării de urgență și a stării de alertă își păstrează valabilitatea 90 zile de la încetarea stării de urgență sau alertă", mai precizează reprezentanții Primăriei Constanța.
"Facem un apel la cetățeni să nu se prezinte fără o programare prealabilă. Programarea este individuală. Nu se pot face mai multe programări cu același cod numeric personal. Precizăm că au fost făcute programări până la 1 septembrie 2020. Vă reamintim că documentele care au expirat în perioada stării de urgență și a stării de alertă își păstrează valabilitatea 90 zile de la încetarea stării de urgență sau alertă", mai precizează reprezentanții Primăriei Constanța.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 11 August 2020
Luni, 10 August 2020
Luni, 10 August 2020
Miercuri, 12 August 2020
Marţi, 11 August 2020
Marţi, 11 August 2020
Sâmbătă, 08 August 2020
Sâmbătă, 08 August 2020