Tragediile rutiere din Lazu și de pe strada Mircea. Mercedesul rula cu 170 km/h, Audiul cu 125 km/h? Așteptăm informațiile oficiale

16912
36
Tragediile rutiere din Lazu și de pe strada Mircea. Mercedesul rula cu 170 km/h, Audiul cu 125 km/h? Așteptăm informațiile oficiale - viteze-1516188026.jpg
Publicam, într-una dintre edițiile online anterioare, un punct de vedere, conform căruia două tragedii rutiere petrecute pe finalul anului trecut, cea din Lazu și cea de la intersecția străzilor Mircea cel Bătrân și Decebal, ar fi putut fi evitate dacă toți conducătorii auto ar fi circulat cu vitezele regulamentare, stabilite prin lege.

Făceam, de asemenea, un apel către Poliție, să dea publicității (dacă are informațiile) vitezele cu care s-a circulat în evenimentele amintite. Cum încă se lucrează la dosare, nu am intrat încă, oficial, în posesia informațiilor. Așteptăm.

Până la atunci, un cititor al ziarului nostru vine cu o explicație extrem de bine documentată în cazul accidentelor soldate cu morți, precizând că nu Poliția stabilește viteza automobilelor implicate în accidente și că toate informațiile se înregistrează la parchet.

"Nu Poliția întocmește și stabilește raportul care constată viteza. Poliția întocmește un proces verbal cu ce găsește la fața locului. Audiază martorii și persoanele implicate, adună probe, după care un expert auto desemnat de judecătorie întocmește raportul de expertiză constatatoare a vitezei în urma măsurătorilor la fața locului, a modului cum au rămas mașinile după producerea accidentului, avariile suferite de autoturisme. Se mai adună câteva documente oficiale, după care, în funcție de cele constatate, se încadrează faptele, se întocmește un referat cu propunere corespunzătoare și se înaintează procurorului care ia decizia finală. Toate dosarele penale se înregistrează la parchet și se efectuează sub coordonarea procurorului care are respectiva unitate de Poliție în arondare", a scris un cititor, care - cel mai probabil - este de meserie polițist, deținând chiar și o funcție de conducere.

Sunt voci care spun că mașinile implicate în cele două tragedii au circulat cu viteze excesive.

"Se pare că Mercedesul circula cu 170 km/h, iar impactul a avut loc în jurul vitezei de 135-145km/h. Pentru Audiul Q5, se estimează 120 km/h în momentul impactului", a scris un alt cititor, care pare, la rândul său, bine documentat.

Sunt și cititori care susțin că, cel puțin în cazul accidentului din Lazu, vina îi aparține în totalitate șoferiței din Sandero.

"Acea doamnă conducea o panaramă de mașină. În opinia unora, durerea principală este că acel puști conducea o mașină pe care mulți dintre voi nu își permit să o viseze și pe voi invidia vă face să nu gândiți rațional. Doamna cu Sandero - vinovată 100%, nu alții, că nu au protejat-o pe ea în trafic", a scris Relu, foarte probabil un apropiat al șoferului din Mercedes.

XXX

Vom urmări cu atenție modul în care vor decurge anchetele, iar la finalizare, vom prezenta concluziile parchetului.

Comentează știrea

36 comentarii. Pagina 2 din 4. Click pe pagina dorită : 1 2 3 4 
cititor
19 ianuarie 2018
pentru pozitia 10

In afara ca esti sarac si nemancat mai esti si prost.Ti-ai luat ajutorul social luna asta ?

Eu
19 ianuarie 2018
Tir panarama

Oare care o fi mai tare: o panarama de TIR sau o panarama de Mercedes ?

Cititor
20 ianuarie 2018
Ptr "Eu"

Dorele bine ca nu lucrezi la armata ca ai fi spus ca ai fi iesit cu tancul pe strada . Proasta din "aia " a fost la mata la" ...."

Eu
20 ianuarie 2018
Ai fost acolo

Dacă nu înțelegi întrebarea de ce pușca me te dai intelighent si raspunzi ?

Răspuns la: Ptr "Eu"
Adăugat de : Cititor, 20 ianuarie 2018
Dorele bine ca nu lucrezi la armata ca ai fi spus ca ai fi iesit cu tancul pe strada . Proasta din "aia " a fost la mata la" ...."
Eu
20 ianuarie 2018
Pt unii

La 170 km/h cam in cat timp crezi ca poți evita obstacolul apărut in față ?

Cititor
21 ianuarie 2018
ptr "Eu"

Parca te-ai mai calmat Dorele , impactul s-a produs la 135 sau 145 de Km /h dupa spusele specialistilor . Apoi asa cum a spus Sandu , Relu sau nu mai stiu cine acel tanar trebuia sa o fereasca pe ea nu? plus ca si masina in care a fost ea era dupa cum bine sti o masina slabuta o masina care nu e safey de aici a plect discutia ia tu un Dorel si un sofer perfect care nu ai depasit niciodata viteza te-ai gasit sa intri in discutie.........ai bunul simt si recunoaste aici de cate ori ai depasit viteza legala ai macar bunul asta simt

Relu
21 ianuarie 2018
ptr eu

In localitatea Lazu viteza este de 70 de km/h doar in centru la trecerea de pietoni este 50 de Km/h iar impactul s-a produs in afara localitati dupa placuta cu Lazu unde viteza legala este de 90 de km/h asta inseamna ca acel tanar nu a depasit cu peste 50 de Km/h viteza deci teoretic nici permisul nu ar trebui suspendat ptr 3 luni...............doar ameda de depasirea vitezei asta in cazul in care acest "Dorel" de sofer de tir stie ceva legislatie .rutiera

Eu
21 ianuarie 2018
Pt unii deshtepti

" viteza legală era 90 ,deci nu a depășit cu mai mult de 50 km/h " .....super tare asta ...da-o in muma-sa de viteza legală ,shushaua era liberă ,blană cat se poate....apropo de legislatie rutieră ,depasirea vitezei legale nu se pune ,nu?

Eu
21 ianuarie 2018
Pt Cetitoriu

Ce mașina safety rezista la impact la 140km/h in opinia Dvs.? Asta așa de amorul artei ....

Cititor
21 ianuarie 2018
ptr "Eu "

" Pt unii deshtepi" ce ai vrut sa spui Dorele ca vad ca esti si semianalfabet . Vezi ca autoritatile pregatesc un proiect de lege prin care cei cu mai putin de XI clase nu vor mai avea dreptul sa aiba permis de conducere . Apropo ai mai mult de 4 clase tu" Dorele".

36 comentarii. Pagina 2 din 4. Click pe pagina dorită : 1 2 3 4 

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 0.918 secunde