Procurorii sunt nemulțumiți de achitarea lui Sissanis

428
2
Pe rolul Înaltei Curți de Casație și Justiție a ajuns recursul formulat de procurori împotriva deciziei de achitare a patronului firmelor de shipping "Ritz Rom - Euroship", cetățeanul grec Nicolaos Sissanis. Alături de Sissanis a fost achitat și Dragoș Mihai Ionescu. Tribunalul Constanța a respins, în martie 2006, și acțiunile civile și pretențiile formulate în dosar. La rândul lor, ju-decătorii de la Curtea de Apel Constanța au respins apelul procurorilor și au menținut achitările pronunțate de Tribunal, astfel că, în prezent, dosarul se află pe rolul Înaltei Curți de Casație și Justiție.
Alături de Sissanis a fost trimis în judecată Dragoș Mihai Ionescu, acuzațiile aduse celor doi fiind de fals, uz de fals, înșelăciune și instigare la fals. Acest dosar se află pe rolul instanțelor de mai bine de opt ani, iar faptele pentru care au fost trimiși în judecată sunt prescrise.
Potrivit rechizitoriului, în anul 1996, la propunerea lui Sissanis, comandantul Dragoș Ionescu ar fi întocmit în fals documente din care rezulta că nava "Gheorghieni" ar fi suferit avarii și necesita reparații și remorcare. Astfel, Sissanis ar fi beneficiat ilegal de asigurarea navei, în valoare 1,1 milioane dolari.
În urmă cu trei ani, Tribunalul a dispus condamnarea celor două persoane la câte doi ani de închisoare, iar, ulterior, Curtea de Apel a dispus rejudecarea dosarului. Cer-cetarea judecătorească la Tribunal a fost îngreunată din cauza procedurilor care trebuiau realizate cu Maroc, țara unde s-a stabilit Nicolaos Sissanis. După administrarea tuturor probelor, magistrații constănțeni au decis că cele două persoane nu se fac vinovate de comiterea faptelor. Rămâne de văzut care va fi decizia judecătorilor de la Înalta Curte de Casație și Justiție.
B. FRIPIS

Pe rolul Înaltei Curți de Casație și Justiție a ajuns recursul formulat de procurori împotriva deciziei de achitare a patronului firmelor de shipping "Ritz Rom - Euroship", cetățeanul grec Nicolaos Sissanis. Alături de Sissanis a fost achitat și Dragoș Mihai Ionescu. Tribunalul Constanța a respins, în martie 2006, și acțiunile civile și pretențiile formulate în dosar. La rândul lor, ju-decătorii de la Curtea de Apel Constanța au respins apelul procurorilor și au menținut achitările pronunțate de Tribunal, astfel că, în prezent, dosarul se află pe rolul Înaltei Curți de Casație și Justiție.
Alături de Sissanis a fost trimis în judecată Dragoș Mihai Ionescu, acuzațiile aduse celor doi fiind de fals, uz de fals, înșelăciune și instigare la fals. Acest dosar se află pe rolul instanțelor de mai bine de opt ani, iar faptele pentru care au fost trimiși în judecată sunt prescrise.
Potrivit rechizitoriului, în anul 1996, la propunerea lui Sissanis, comandantul Dragoș Ionescu ar fi întocmit în fals documente din care rezulta că nava "Gheorghieni" ar fi suferit avarii și necesita reparații și remorcare. Astfel, Sissanis ar fi beneficiat ilegal de asigurarea navei, în valoare 1,1 milioane dolari.
În urmă cu trei ani, Tribunalul a dispus condamnarea celor două persoane la câte doi ani de închisoare, iar, ulterior, Curtea de Apel a dispus rejudecarea dosarului. Cer-cetarea judecătorească la Tribunal a fost îngreunată din cauza procedurilor care trebuiau realizate cu Maroc, țara unde s-a stabilit Nicolaos Sissanis. După administrarea tuturor probelor, magistrații constănțeni au decis că cele două persoane nu se fac vinovate de comiterea faptelor. Rămâne de văzut care va fi decizia judecătorilor de la Înalta Curte de Casație și Justiție.
B. FRIPIS

Comentează știrea

Glasses Ray Ban
7 mai 2014

Everyonefrom sports coaches to business executivesseems to have incorporated it into their everyday lingo. A tagline can be a powerful branding tool for a company at any stage, whether niche, growing or leading the market. Creating a memorable tagline can be a highly effective way to boost brand recall37 percent of people are more likely to buy a product if it uses a catchy tagline . But a successful tagline is more than a memorable catchphraseit acts as a bridge between a brand name and its identity, solidifying this connection in the minds of consumers. To promote brand awareness, a tagline should be repeated frequently and consistently across all touchpoints. And, at the very least, a tagline must be distinctive in order to differentiate a brand from its competitors. In many ways, finding the right tagline mimics the process behind brand namingresearch, strategy and creative work can all contribute to achieving the perfect end result. Although the two terms are often used interchangeably, industry insiders usually make a distinction between taglines and slogans: taglines have longer shelf lives. Glasses Ray Ban http://jgilmore.com/Glasses-Ray-Ban.htm

EscorteDinRomania.ro
30 martie 2015
EscorteDinRomania.ro - Escorte Constanta, Escorte Cluj, Escorte Bucuresti, Escorte Iasi...

EscorteDinRomania.ro - Escorte Constanta, Escorte Cluj, Escorte Bucuresti, Escorte Iasi... www.EscorteDinRomania.ro -Escorte Constanta, Escorte Bucuresti, Escorte Brasov, Escorte Cluj, Escorte Iasi, Escorte Timisoara, Escorte Arad, Escorte Craiova, Escorte Targu Mures, Escorte Mures, Escorte Oradea, Escorte Satu Mare, Escorte Tulcea, Escorte Buzau, Escorte Pitesti... Lista detaliata pe judete pentru servicile de escorte din Romania si saloane de masaje erotice din Romania pe: www.EscorteDinRomania.ro escorte unice...

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.9995 secunde