Peste jumătate dintre apelurile la 112 sunt false. Cum se anunță la 112 o urgență?

234
Peste jumătate dintre apelurile  la 112 sunt false. Cum se anunță  la 112 o urgență? - peste-1518454409.jpg
Conform statisticilor Serviciului de Telecomunicații Speciale, în anul 2017 s-au înregistrat aproape 1 milion de apeluri la 112, apeluri care au solicitat echipele de intervenție ISU. Conform acelorași statistici, aproximativ 55% dintre acestea au fost false.

În speranța de a conștientiza cetățenii cu privire la apelul de urgență, autoritățile recomandă să transmiteți ce urgență aveți, unde este urgența, unde vă aflați, cum vă numiți și de pe ce număr de telefon sunați.

Apoi, operatorul va evalua urgența dumneavoastră în funcție de informațiile primite și va transmite mai departe forțelor de intervenție abilitate în rezolvarea cazului respectiv. Dacă este nevoie de intervenția tuturor agențiilor, datele preliminare ale cazului vor fi transmise simultan, și in maxim 2-3 secunde.

"După furnizarea acestor date, trebuie să rămâneți la telefon pentru a fi puși în legătură cu agenția de urgență de care aveți nevoie și pentru a primi eventuale recomandări. Dacă legătura cu numărul 112 se întrerupe, trebuie să anunțați din nou. Rămâneți calmi și răspundeți la toate întrebările! Nu închideți până când nu vi se spune acest lucru!", vă sfătuiesc pompierii.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.6012 secunde