Peste jumătate dintre apelurile la 112 sunt false. Cum se anunță la 112 o urgență?
234
Articole de la același autor
Examenul pentru permisul de conducere, greu de trecut. "Trebuie să scăpăm de polițiști"
16 Ianuarie 2018
Nu mai circulă microbuzele și autobuzele în județul Constanța! Care sunt excepțiile - UPDATE
18 Ianuarie 2018
Polițiștii vor închide secțiile și nu vor mai munci suplimentar. "Vom ieși cu 20.000 de oameni în stradă"
04 Ianuarie 2018
Mărturia unui polițist, după un caz de viol. "Am 32 de ore nedormite, 24 dintre acestea neplătite"
12 Februarie 2018
Bătaie pe locurile din sursă externă la Poliție. "Mulți nu știu că intră într-un sistem putred"
25 Ianuarie 2018
Conform statisticilor Serviciului de Telecomunicații Speciale, în anul 2017 s-au înregistrat aproape 1 milion de apeluri la 112, apeluri care au solicitat echipele de intervenție ISU. Conform acelorași statistici, aproximativ 55% dintre acestea au fost false.
În speranța de a conștientiza cetățenii cu privire la apelul de urgență, autoritățile recomandă să transmiteți ce urgență aveți, unde este urgența, unde vă aflați, cum vă numiți și de pe ce număr de telefon sunați.
Apoi, operatorul va evalua urgența dumneavoastră în funcție de informațiile primite și va transmite mai departe forțelor de intervenție abilitate în rezolvarea cazului respectiv. Dacă este nevoie de intervenția tuturor agențiilor, datele preliminare ale cazului vor fi transmise simultan, și in maxim 2-3 secunde.
"După furnizarea acestor date, trebuie să rămâneți la telefon pentru a fi puși în legătură cu agenția de urgență de care aveți nevoie și pentru a primi eventuale recomandări. Dacă legătura cu numărul 112 se întrerupe, trebuie să anunțați din nou. Rămâneți calmi și răspundeți la toate întrebările! Nu închideți până când nu vi se spune acest lucru!", vă sfătuiesc pompierii.
În speranța de a conștientiza cetățenii cu privire la apelul de urgență, autoritățile recomandă să transmiteți ce urgență aveți, unde este urgența, unde vă aflați, cum vă numiți și de pe ce număr de telefon sunați.
Apoi, operatorul va evalua urgența dumneavoastră în funcție de informațiile primite și va transmite mai departe forțelor de intervenție abilitate în rezolvarea cazului respectiv. Dacă este nevoie de intervenția tuturor agențiilor, datele preliminare ale cazului vor fi transmise simultan, și in maxim 2-3 secunde.
"După furnizarea acestor date, trebuie să rămâneți la telefon pentru a fi puși în legătură cu agenția de urgență de care aveți nevoie și pentru a primi eventuale recomandări. Dacă legătura cu numărul 112 se întrerupe, trebuie să anunțați din nou. Rămâneți calmi și răspundeți la toate întrebările! Nu închideți până când nu vi se spune acest lucru!", vă sfătuiesc pompierii.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 06 Ianuarie 2018
Joi, 04 Ianuarie 2018
Luni, 25 Decembrie 2017
Joi, 02 Noiembrie 2017
Sâmbătă, 28 Octombrie 2017
Vineri, 27 Octombrie 2017
Joi, 26 Octombrie 2017
Vineri, 20 Octombrie 2017
Luni, 04 Decembrie 2017
Luni, 23 Octombrie 2017