Imagini șocante. Tragedie la Constanța: Celebru dirijor german, mort în accident rutier
Articole de la același autor
Comentează știrea
Domnilor, ati auzit de indicatoare de presemnalizare ? Atunci folositi-le fratilor, ca uitati ce se intampla . Si va rog mai verificati inca o data semnalizarile rutiere ale ultimelor autostrazi, centuri sau bretele. ca mari economii ati facut ! Am gasit destui turisti care nu stiau sa ajunga de pe autostrada in sudul litoralului. Sau nu se doreste asta ?
De fapt, pasagerii Volkswagenului Tiguan nu au suferit DOAR leziuni minore. Ei sunt internați încă în spital suferindleziuni de genul coastelor rupte, leziuni craniene, leziuni la sold si coloana. Astea nu sunt chiar niște zgârieturi din moment ce aceștia vor trebui să urmeze ședințe de recuperare, fiind imobilizați la pat.:)
Dunezeu! Daca esti pe undeva sa te ascunzi, ca daca te prind iti rup picoarele! Cum sa iei viata unui om care a facut atatea acte de binefacere si mai presus de toate, a dat peste 400 de concerte in folosul celor batuti de soarta, din toata lumea. Nu la-i cunoscut pe maestrul Michael Beck, nici pe sotia lui, ca daca i-ai fi cunoscut, tu te inchinai la ei si nu ei la tine...
ditamai dirijoru se plimba cu un ca....cat de mazda ,, la noi trebue sa umbli cu tanku ca sa fii in siguranta ,,,,,,,, care siguranta ar trebui asigurata intrisec PRIN INFRASTRUCTURA CARE NU EXISTA
Erata: a se citi "picioarele" in loc de "picoarele". Scuze!
Te referi la Dumnezeu sau la Ale?
Erata: a se citi: :l-ai cunoscut" si nu "la-i cunoscut". Scuzati greselile, dar sunt prea suparat pe Dumnezeul asta care e legat la ochi. Maestrul Michael Beck, il venera si credea mult in el!!! Dumnezeu l-a tradat !!!
Oglinzile retrovizoare sunt de două feluri, plate sau convexe. Deși mărește câmpul de vizibilitate în spatele vehiculului, totuși oglinda retrovizoare convexă prezintă importante dezavantaje față de cea plată, deoarece modifică imaginea reală pe care o redă și-i schimbă proporțional dimensiunile, ceea ce face dificilă aprecierea corectă a distanțelor, a direcțiilor de mișcare și a vitezelor obiectelor observate de conducătorul auto. Oglinda interioara - trebuie reglata pentru a cuprinde zona din spatele masinii. Oglinzile laterale - trebuie sa permita vizualizarea unghiurilor moarte din lateralele autovehiculului, nu sa cuprinda acceasi zona ca si oglinda interioara. In primul rand se regleaza scaunul soferului in pozitia dorita. Se apleaca capul pana cand atinge geamul din stanga si se ajusteaza pozitia oglinzii pana cand abia se mai vede bara spate. Se schimba apoi pozitia spre dreapta, la o distanta similara (aproximativ in dreptul oglinzii interioare) si se fac reglajele pentru oglinda din dreapta. Facand reglajul in acest fel se pot observa obiectele din unghiurile moarte fara a fi necesara schimbarea pozitiei capului. Traficul din spate poate fi observat in oglinda retrovizoare. Când autoturismul a început modificarea direcției, imaginile din oglinzile retrovizoare se schimbă spre altă direcție și devin nefolositoare. Deci înainte de a vira conducătorul se va asigura în oglinda exterioară și va întoarce un moment capul pentru a vedea dacă lângă autoturism nu circulă alt vehicul.