Fata de 15 ani, ucisă, a sunat de trei ori la 112. Cum explică STS neidentificarea la timp a locului crimei
5337
Articole recomandate
Poliţist testat la intrarea în serviciu, depistat că ar fi utlizat substanţe psihoactive
25 Aprilie 2024
Marile rețele comerciale din România se alătură campaniei „Fii curat la volan!”. Primele locații vizate, în capitală și pe litoral
25 Aprilie 2024
Fetiţă de nici doi ani, ucisă de biluţe magnetice. Ce spun reprezentanţii ANPC despre siguranţa jucăriilor
25 Aprilie 2024
Petre Roman și Gelu-Voican Voiculescu au fost puși sub acuzare în dosarul Mineriadei
25 Aprilie 2024
250 de polițiști așteptați la protestul din fața IPJ Constanța
25 Aprilie 2024
Dezvăluiri șocante din ancheta dispariției adolescentelor din Olt. Alexandra Măceșanu, fata de 15 ani sechestrată și ucisă în Caracal, a sunat, joi, de trei ori la 112 să ceară ajutor, reiese dintr-un comunicat de presă al STS.
Referitor la cazul aflat în discuție, către numărul de urgență 112 au fost inițiate 3 apeluri la 112:
PRIMUL APEL A FOST PRELUAT DE OPERATORUL 112, LA ORA 11:05:07
- 11:05:41: operatorul 112 a apelat dispeceratul Poliției
- 11:05.52: apelanta a deconectat apelul cu operatorul 112
- 11:06:55: dispecerul Poliției a preluat cazul de la operatorul 112, apelanta nemaifiind în convorbire;
AL DOILEA APEL A FOST PRELUAT DE OPERATORUL 112, LA ORA 11:06:25
- 11:06:55: operatorul 112 a apelat dispeceratul Poliției
PRIMUL APEL A FOST PRELUAT DE OPERATORUL 112, LA ORA 11:05:07
- 11:05:41: operatorul 112 a apelat dispeceratul Poliției
- 11:05.52: apelanta a deconectat apelul cu operatorul 112
- 11:06:55: dispecerul Poliției a preluat cazul de la operatorul 112, apelanta nemaifiind în convorbire;
AL DOILEA APEL A FOST PRELUAT DE OPERATORUL 112, LA ORA 11:06:25
- 11:06:55: operatorul 112 a apelat dispeceratul Poliției
- 11:07:53: dispecerul Poliției a preluat apelul, fiind în legătură directă cu apelanta;
Pe timpul discuției cu dispecerul de la Poliție, apelanta nu a reușit să furnizeze date privind adresa/locația în care se află, dar a furnizat o adresă de pe o carte de vizită pe care o găsise în locația în care se afla. Apelanta a menționat că nu știe dacă adresa de pe cartea de vizită este cea în care se află la momentul apelului.
AL TREILEA APEL A FOST PRELUAT DE OPERATORUL 112 LA ORA 11:12:36 - 11:12:43: operatorul 112 a apelat dispeceratul Poliției
- 11:12:51: dispecerul Poliției a preluat apelul, fiind în legătură directă cu apelanta;
Ulterior, pentru a obține informații suplimentare referitor la locul în care se afla apelanta, operatorul 112 a încercat de nouă ori să reapeleze numărul de pe care s-a efectuat apelul, la toate aceste apeluri intrând mesageria vocală.
STS precizează în comunicat că "nu identifică locul telefonului și nici celula operatorului de telefonie prin care se efectuează apelul".
"Toate aceste informații sunt furnizate de către furnizorul rețelei publice mobile de telefonie la inițierea apelului, sub forma unor sectoare de cerc și sunt disponibile la nivelul operatorilor și dispecerilor implicați în gestionarea cazului", se arată în comunicat.
Pe timpul discuției cu dispecerul de la Poliție, apelanta nu a reușit să furnizeze date privind adresa/locația în care se află, dar a furnizat o adresă de pe o carte de vizită pe care o găsise în locația în care se afla. Apelanta a menționat că nu știe dacă adresa de pe cartea de vizită este cea în care se află la momentul apelului.
AL TREILEA APEL A FOST PRELUAT DE OPERATORUL 112 LA ORA 11:12:36 - 11:12:43: operatorul 112 a apelat dispeceratul Poliției
- 11:12:51: dispecerul Poliției a preluat apelul, fiind în legătură directă cu apelanta;
Ulterior, pentru a obține informații suplimentare referitor la locul în care se afla apelanta, operatorul 112 a încercat de nouă ori să reapeleze numărul de pe care s-a efectuat apelul, la toate aceste apeluri intrând mesageria vocală.
STS precizează în comunicat că "nu identifică locul telefonului și nici celula operatorului de telefonie prin care se efectuează apelul".
"Toate aceste informații sunt furnizate de către furnizorul rețelei publice mobile de telefonie la inițierea apelului, sub forma unor sectoare de cerc și sunt disponibile la nivelul operatorilor și dispecerilor implicați în gestionarea cazului", se arată în comunicat.
sursa: romaniatv.net
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 26 Iulie 2019
Vineri, 26 Iulie 2019
Vineri, 26 Iulie 2019
Luni, 15 Iulie 2019
Duminică, 07 Iulie 2019
Duminică, 07 Iulie 2019
Joi, 04 Iulie 2019
Miercuri, 03 Iulie 2019
Sâmbătă, 29 Iunie 2019
Vineri, 05 Iulie 2019