Detalii incredibile din afacerea Maxi-taxi. Cum ajung constănțenii pe mâna "samsarilor" cu microbuze pentru 100 lei pe zi
Articole de la același autor
"Plătim 100 de lei pe zi pentru a circula"
După o săptămână în care am încercat să aflăm cine subînchiriază altor societăți comerciale dreptul de a transporta pasageri în municipiu Constanța, nu mică a fost surpriza să descoperim că de transportul constănțenilor se ocupă mai multe firme, mult mai multe decât știe Primăria Constanța. "Suntem la Grup Media Sud și plătim 100 de lei pe zi pentru a circula pe traseu. Noi suntem practic închiriați, plătim zilnic. Sunt oameni care au o singură mașină, dar sunt și firme cu mai multe. Este un șef de linie care se ocupă de mașini, le împarte și le trimite pe trasee. Din câte știu, sunt aproximativ 40 de mașini și firme care merg cu Grup Media Sud", a declarat administratorul unei societăți comerciale care colaborează cu SC Grup Media Sud Călători SA. Contactată de Cuget Liber pentru a oferi declarații în această privință, Ana-Maria Crețu, administratorul societății SC Grup Media Sud Călători SA, nu a dorit să ofere un punct oficial de vedere, însă a ținut să precizeze faptul că toate contractele societății pe care o administrează se află în legalitate.
Primăria Constanța cere explicații GMS-ului
Săptămâna trecută, susțin reprezentanții Primăriei Constanța, a fost trimisă o solicitare societății Grup Media Sud Călători SA, în legătură cu subînchirierea avizului de traseu către mai multe societăți comerciale. SC Laurita Ely SRL, SC Geanberk Trans SRL, SC Marinică Trans SRL, SC Agi Complet SRL, SC Lucalcris SRL, SC Termoglass Design SRL, SC Elvmar Construct SRL sunt doar câteva din firmele care au un contract de colaborare cu SC Grup Media Sud Călători SA, pe baza căruia efectuează activități de transport pasageri pe raza municipiului Constanța, în baza avizului de traseu eliberat de Primăria Municipiului Constanța. "Nu există un contract între Primărie și aceste firme. Se circulă pe baza unui Aviz de traseu care se reînnoiește anual. Noi nu le dăm voie să subînchirieze", a declarat pentru "Cuget Liber", Liviu Pătrașcu, șeful Serviciului de Transport Local și Organizare Evenimente din cadrul Primăriei Constanța. Practic, subînchirierea este "ascunsă" sub forma unor contracte de colaborare, perfect legale, între SC Grup Media Sud Călători SA și diverse societăți comerciale.
Comentează știrea
Aceste SRL-uri cu dube de inchiriat au si soferi ! Soferi care au contract de munca intre 2 si 4 ore , soferi care conduc 12 -16 ore pe zi.....uneori lucreaza cate 4 zile la rand in regimul asta cu odihna de cateva ore pe noapte ....si se face transport de pasageri ! Lucrurile astea cine le verifica ?
Nu am nicio problema cu aceste containere!.De vina nu sunt firmele ,ci cei care le folosesc(cetatenii).In schimb nu i suport cand din 50 in 50 de metri opresc pentru puturosi/puturoase sa coboare sau urce in aceste containere-unde vrei si unde nu vrei !!,Daca aceste containere ar avea statii,de la sine o mare parte din cetateni vor folosi RATC...nu se vrea ...capusele astea duc la falimentul RATC. De respectat regulile de circulatie din partea soferilor acestor containere,nici nu mai trebuie sa aducem vorba (Politia Rutiera,doarme"n bocanci)
Trebuie interzise maxi-taxi , deoarece nu oferă un transport de calitate și siguranță a persoanelor și să vedeți cum își revine și RATC- ul și iese din faliment și o să meargă pe profit iar primăria nu o să mai pompeze bani cu nemiluita în această firmă băgată în faliment de mazăre și asociații
Mafia din Constanta este cea mai tare din tara.Omerta functioneaza foarte bine.Cine vreti sa faca ordine?Politia,DNA Constanta,ANAF,SRI Constanta,Procuratura si Parchetul Constanta?Ei sunt MAFIA.
Intrebarea este de ce cei de la Bucuresti nu fac nimic in privinta asta? S-au inrudit aproape toti intre ei ca sa fie siguri ca nu o sa se toarne unii pe altii. Ca in mafia italiana. Pastaia a dat cascaval in stanga si dreapta si i-a legat de el in felul acesta.
De remarcat cu cata seninatate a declarat Liviu Patrascu ca "noi nu le dam voie sa subinchirieze".Cu alte cuvinte,Patrascu nu stie nimic.Transportul in comun din Constanta este un fel de Terra ingognita pentru primarie.Situatie asemanatoare si la fostul restaurant Beirut unde baiatul harnic din primarie nu stia ca mesterul Manole ridica fara autorizatie o "manastire" pentru baietii destepti.Nenorocirea de la Beirut a fost doar o atentionare pentru ce avea sa urmeze la Colectiv,unde ca la Constanta,primarul se invelea noaptea cu acte "beton".Si ca sa mai dam un exemplu,nici azi nu se stie al cui este gardul Cimitirului central care a ucis un om in anul 2011.De altfel,daca-ti schimbi gardul,daca schimbi o sipca din gardul casei tale,daca treci strada pe rosu angajatii primarului te ard cu o amenda de mai mare frumusetea.Constanta este un fel de jungla virgina pentru primar,un teren necunoscut unde din cand poti sa dai nas in nas cu un canibal din "mediul de afaceri".Sanchi ! Asata-i mafia locala,mafia legitimata de noi.Efectele coruptiei se vad cu ochiul liber,pe strada,pe plaja',in microbuz,in parcuri,la ghiseu,in portofel,peste tot.Si cand te gandesti ca golanii astia asteapta sa le aducem noi dovezi,sa venim noi cu acte,sa le demonstram ca ei sunt corupti.Cuget Liber le-a atras atentia de nenumarate ori in ziar,comentatorii la fel.Primaria nu stia nimic sau nu a vrut sa stie.Dovezile nu sunt clare.Apropo,ati fotografiat niste bilete de calatorie.Domnule Sorin Hulubei,camera dumneavostra este omologata ? Nu cred. Valea,cu dovezile astea !
Un ziar scria ca Dimofftache are inregistrari video si audio cu cata carne se serveau de ani de zile procurorii din Constanta din magazinele lui, asa scriau ziarele. Trebuia sa urmeze un scandal urias si demisii multe dupa aceasta stire, la nivel national. Dar in Constanta e liniste ca si cand e normal sa fi c....t.
Despre ce poate fi vorba in cazul unui politist si a unui procuror care timp de 5 ani nu reusesc sa dovedeasca sau nu ca un om a murit din cauza unui zid de la cimitir? Cum se numeste acest lucru?
Cine este aceasta Ana Maria Cretu? Faceti ancheta, aflati si scrieti aici dragi ziaristi, daca nu sunteti vanduti. Ca sa nu pierdem noi timpul sa tastam pe Google numele ei, sa dam enter si apoi sa intram sa citim numeroase site.uri despre ea.