Descinderi cu mascați în portul Constanța

333
1
Descinderi cu mascați în portul Constanța - 28noiembriediicotportulconstanta-1385679466.jpg

Articole de la același autor

Procurorii DIICOT împreună cu ofițeri de poliție judiciară din cadrul Serviciului de Combatere a Criminalității Organizate - Porturi Maritime Constanța au descins, ieri dimineață, în portul Constanța pentru a destructura o grupare infracțională specializată în infracțiuni din sfera macro-criminalității economico - financiare.

Potrivit anchetatorilor, gruparea infracțională este formată din șapte membri, cetățeni români, turci și moldoveni, care dețin patru societăți, în evidențele contabile ale cărora au înregistrat vânzări succesive de utilaje industriale. Suspecții au atestat în mod fictiv exportul utilajelor în Republica Moldova și au solicitat rambursarea TVA-ului aferent acestor operațiuni. Sumele de bani rezultate din operațiunile fictive ajungeau în conturile unei societăți comerciale intermediare controlate de către învinuiți și erau retrase în numerar de către membrii grupării.

Astfel, au fost efectuate opt percheziții, la domiciliile suspecților și la sediile societăților comerciale.

Prejudiciul total cauzat bugetului de stat este estimat la aproximativ un milion de euro. 

Comentează știrea

grig
29 noiembrie 2013
suprapunere

Contribuabil ce sunt consider ca in port exista prea multe structuri de politie paralele ce se ocupa cu acelasi lucru, respectiv combaterea criminalitatii organizate si in speta contrabanda. Niciuna nu are rezultate. Aceste politii paralele sunt: Servicul de Combatere a Criminalitatii Organizate Porturi Maritime, Serviciul specializat al politiei de Frontiera, Brigada de Combatere a Crimei Organizate Constanta, Politia Port, Biroul Specializat al SIPI, SRI, Trident si altele mai camuflate. Contrabanda se face in continuare la scara mare. Suntem citati de DEA (SUA) ca placa turnanata pentru drogurile Europei Centrale venite din Orient si America de Sud, etc. Stau si ma intreb ce le mai trebuie "domnilor" de la conducerea centrala a acestor institutii sa creeze o singura structura in Porturile Maritime? Cat sa le mai platesc salariul pentru lipsa de performanta? Cand exista vreo reusita aceasta se relizeaza pe baza informatiilor primite din exteriorul tarii. Mentinerea atator structuri evidentieaza ineficienta fiecareia plus ca se creaza o presiunea asupra mediului de afaceri portuar. Informatiile se culeg mult mai bine de pe mal decat din groapa.

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.5919 secunde