Atenție, șoferi! Restricție de tonaj și viteză pe podul de la Agigea!
Potrivit reprezentanților CNADNR, restricționarea circulației este necesară pentru executarea lucrărilor de reabilitare a podului, respectiv consolidarea hobanelor care fac parte din structura de rezistență.
În perioada instituirii acestei restricții, circulația vehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de cinci tone se poate desfășura pe următoarele variante ocolitoare:
- pe relația: București - Port Constanța Sud - Agigea - Negru Vodă - Mangalia și retur, respectiv A2 (București - Cernavodă - nod rutier Medgidia) - DJ 381 (Nod rutier Medgidia - Ciocârlia de Sus) - DN 3 (Ciocârlia de Sus - Cobadin) - DJ 321 (Cobadin - Mereni) - DJ 391(Mereni - Topraisar) - DN 38 (Topraisar - Agigea) - DN 39 (Agigea - Mangalia) și retur.
- pe relația: Hârșova (DN 2A) - Tulcea (DN 22) - Port Constanța Sud - Agigea - Negru Vodă - Mangalia și retur, respectiv A4 (nod rutier Ovidiu - nod rutier A4 cu A2) - A2 (nod rutier A4 cu A2 - nod rutier Medgidia) - DJ 381 (nod rutier Medgidia - Ciocârlia de Sus) - DN 3 (Ciocârlia de Sus - Cobadin) - DJ 321 (Cobadin - Mereni) - DJ 391 (Mereni - Topraisar) - DN 38 (Topraisar - Agigea) - DN 39 (Agigea - Mangalia) și retur.
Conducătorii auto sunt rugați să respecte restricția de circulație instituită și semnalizarea rutieră temporară.
Cei care vor să obțină relații suplimentare privind starea rețelei de drumuri naționale pot fi obținute de la dispeceratul Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România SA, la numerele de telefon 021/264.33.33; 021/9360 sau pot accesa pagina de internet: www.cnadnr.ro/Situatia Drumurilor Nationale.
Comentează știrea
scuipati in gura mea
Nu s-au făcut revizii la hobane(cabluri) din1992.In aceasta perioada director la Direcția de Drumuri Constanta(1992-2012) director a fost Ibram Aidan(excepție 2 ani)Dece nu a făcut operațiunile de întreținere?Se dădea drept mare specialist.Aceasta situație trebuie sa fie in atenția instituțiilor abilitate atât pentru realizarea cât mai repede a lucrarilor(se aud3 ca vor lucra cel puțin 3-4 luni)dar si pentru stabilirea răspunderii celor ce se fac vinovați.Cei ce vor suferi pagube sa ceara despăgubiri dela CADNR.Se aude la ministerul Transporturilor si Procuratura?
Nu s-au făcut revizii la hobane(cabluri) din1992.In aceasta perioada director la Direcția de Drumuri Constanta(1992-2012) director a fost Ibram Aidan(excepție 2 ani)Dece nu a făcut operațiunile de întreținere?Se dădea drept mare specialist.Aceasta situație trebuie sa fie in atenția instituțiilor abilitate atât pentru realizarea cât mai repede a lucrarilor(se aud3 ca vor lucra cel puțin 3-4 luni)dar si pentru stabilirea răspunderii celor ce se fac vinovați.Cei ce vor suferi pagube sa ceara despăgubiri dela CADNR.Se aude la ministerul Transporturilor si Procuratura?