Zona turistică Constanța - Mamaia, promovată cu bani europeni

405
Zona turistică Constanța - Mamaia, promovată cu bani europeni - 7e4b58586bb3fe3cd328043e05947693.jpg
Consiliul Local Constanța a organizat, ieri, la hotelul IBIS, o conferință de presă cu ocazia lansării proiectului "Constanța, primul pas în lunga ta călătorie" - promovarea zonei Constanța - Mamaia.
Vorbitorii au prezentat considerații privind modul în care s-au desfășurat demersurile pentru aprobarea proiectului, ce anume conține și cum se va implementa în perioada următoare.
Corina Martin a apreciat că este firească colaborarea Asociației Litoral cu Primăria, dată fiind componența Asociației, care cuprinde consilii locale, agenții de turism, hoteluri, adică acele entități direct interesate în promovarea potențialului turistic al zonei Constanța - Mamaia. Participarea în procesul de elaborare a materialelor de promovare a reprezentantului TUI, Ciprian Popescu, de asemenea este un element care poate fi în beneficiul promovării zonei.
Deși în proiect nu s-a prevăzut ca țintă și turiștii străini, Primăria va suporta din fonduri proprii traducerea materialelor în patru limbi de circulație internațională.
Pentru a justifica timpul lung, scurs de la data înaintării documentației, ianuarie 2009, până în aprilie 2011, Ani Merlă, manager de proiect din partea Primăriei Constanța, a prezentat principalele piedici înregistrate în demersurile pentru aprobarea proiectului, una dintre acestea constituind-o introducerea semnăturii digitale pentru documentele remise Ministerului Turismului, noutate absolută și greu de înțeles pentru cei din minister.
Proiectul se va derula pe parcursul a 24 de luni și, deși nu era prevăzut, materialele (DVD-uri, pliante, broșuri, afișe, filme ș.a.) ce se vor difuza în întreaga țară se vor realiza în două etape, pentru a surprinde schimbările din punct de vedere al infrastructurii turistice ce vor surveni în cei doi ani de implementare.
Astfel, prima tranșă de materiale de promovare va fi realizată în octombrie și va surprinde aspecte ale sezonului 2011, iar cea de-a doua, la sfârșitul sezonului 2012, urmând a fi difuzate în perioada dinaintea sezonului 2013. O realizare importantă va fi un site web pentru care există o estimare de 15.000 de vizitatori nerepetitivi în primele 12 luni de la lansare. Ținta definită de proiect este creșterea cu 20-22% a numărului de turiști români și potențiali în zona Constanța - Mamaia.
Valoarea totală a proiectului este de 1.036.640 lei, din care 697.000 lei din fonduri europene, 106.000 din bugetul național și 16.400 cofinanțarea beneficiarului.
Data începerii proiectului este 6 aprilie 2011 și se va finaliza la 5 aprilie 2013.
Cezar PETROVICI

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.8778 secunde