UMC a primit acreditarea să pregătească navigatorii în domeniul DP

543
1
UMC a primit acreditarea să pregătească navigatorii în domeniul DP - umc3-1443548528.jpg

Articole de la același autor

Centrul de pregătire DP (Dynamic Positioning) al Universității Maritime din Con-stanța a obținut acreditarea din partea Nautical Institute Marea Britanie, pentru organizarea cursurilor de DP Induction (Basic) și DP Simulator (Advanced).


"Este un vot de încredere și, totodată, o recunoaștere internațională pentru universitatea noastră. Centrul de pregătire DP este cel mai mare de acest fel din regiune și se adresează atât personalului navigant român, cât și străin. Acreditarea a fost acordată în urma inspecțiilor realizate în luna septembrie 2015 de către auditori independenți din Marea Britanie și Suedia, care au apreciat organizarea Centrului de DP al UMC ca fiind "excepțională". Ra-poartele întocmite de auditori recomandă Centrul de DP al Universității Maritime din Constanța pentru perfecționarea și certificarea navigatorilor români și străini" - a declarat prof. univ. dr. ing. Cornel Panait, prorector pentru relații internaționale și dezvoltare instituțională. 


UMC dispune de un complex de simulare DP 2 K-Pos, instalat și updatat în permanență de firma producătoare norvegiană Kongsberg pentru a oferi cursanților perfecționare pe cele mai noi variante de software existente pe piață. Experiența Kongsberg de peste 40 de ani în dezvoltarea de simulatoare și cele peste 1.500 de sisteme DP instalate au reprezentat premisele pentru alegerea de către UMC a acestui tip de simulator unic în România.


"Certificatele pe care UMC le eliberează cursanților sunt recunoscute de Nautical Institute - singura organizație internațională în măsură să acrediteze desfășurarea cursurilor de DP. Universitatea noastră a decis să furnizeze instruire în domeniul DP la tarife promoționale, astfel: DP Induction (Basic) - 800 euro; DP Simulator (Advanced) - 1.000 euro. Pentru studenții universității, costul de participare la cursul de DP Induction este de 600 euro" , a precizat Cornel Panait. Acreditarea internațională a Centrului de pregătire DP confirmă încă o dată dotarea de înaltă clasă de care dispune UMC pentru pregătirea teoretică și practică a studenților și a personalului navigant. Ea este rezultatul firesc al eforturilor de internaționalizare întreprinse de universitate. 


"În societatea bazată pe cunoaștere, abilitățile și competențele profesionale sunt la fel de importante ca abilitățile și competențele academice. Prin cele două centre acreditate și recunoscute la nivel internațional - Centrul de pregătire DP și Simulatorul de radiocomunicații și avertizare în caz de pericol (GMDSS) - UMC a pătruns pe piața internațională, oferind absolvenților și personalului navigant cunoștințele, abilitățile și competențele necesare pentru a face față competitivității într-o lume globalizată. UMC își reconfirmă astfel poziția de actor regional și global pe piața internațională a muncii în domeniul maritim", afirmă prorectorul.


Comentează știrea

operator DP
30 septembrie 2015
nu va faceti iluuzii

Baieti nu va faceti iluzii ca o sa faceti cursurile de pomana,pt ca in primul rind ca sa patrunzi in offshore la companii starine toti cer minim 24 de luni vechime efectiva pe functie adica patru ani de muinca.Pe linga asta sint f multe companii ca re nu angajeaza romani,iar cele care angajeaza accepta f putini.Eu sint unul din cei mai vechi ofiteri si opratori DP si am lucrat la mai multe comopanii si am gasit romani f putini(pe toate functiile).La compania la care lucrez in prezent au nevoie de oameni ca de aer dar nimeni nu suna la noi la agentie,preferea sa angajeze mercenari si sa a duca oameni din ture libere.Fiti realisti nu visati ca v-am spus-o spre binele vostru ca ma pun in locul vostru si stiu ce inseamna asta.Nu va apucati sa faceti cursurile inaninte sa va angajeze cineva sperind ca poate va fi pt ca intotdeauna armatorul care are nevoie trimite el oamenii la cursuri pe banii companiei.Si oricum atentie ca operatorii DP care vin de la GSP nu sint bine vazuti pt ca GSP-ul este black listat pt piloshii cu imbarcari false si cu certificat full DP care nici macar nu stiu sa porneasca sistemul si ne-au fact de ris si bineinteles trimisi acasa.Deci iar ne-am facut-o cu mina noastra.Atit va spun:nu visati ca nu sintem multi operatori DP romani in offshorre,si mai ales acum cind a scazut pretul petrolului si multe proiecte si lucrari s-au oprit si multe nave si platforme sint trase pe dreapta. Traiasca Romania!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.7421 secunde