UE alocă 200 de milioane de euro pentru promovarea produselor sale agroalimentare pe piața mondială

189
UE alocă 200 de milioane de euro pentru promovarea produselor sale agroalimentare pe piața mondială - uealoca200demilioanedeeuropentru-1574288673.jpg

Articole de la același autor

Veste bună pentru producătorii agricoli! În anul 2020, Comisia Europeană va aloca 200,9 milioane de euro pentru finanțarea activităților de promovare a produselor agroalimentare comunitare atât pe plan intern, cât și extern. 


Fermierii europeni vor fi ajutați să profite de piața agroalimentară mondială, din ce în ce mai mare și mai dinamică. 
"Reputația Europei în lume în ceea ce privește produsele agroalimentare este fără egal. UE nu este principalul exportator mondial de produse agroalimentare. Politica noastră de promovare, cu un buget din ce în ce mai mare, sprijină producătorii din UE să își facă produsele cunoscute atât în UE, cât și în afara acesteia, dar și atunci când aceștia se confruntă cu dificultăți pe piață, datorită faptului că sporește gradul de cunoaștere a produselor lor. Acordurile comerciale instituite creează, de asemenea, condițiile necesare pentru sporirea exporturilor lor către piețe aflate în plină creștere. Încheierea recentă a acordului bilateral UE - China privind indicațiile geografice este încă un exemplu al activității Comisiei în direcția creării de oportunități pentru producători și pentru produsele de înaltă calitate din UE", a declarat Comisarul pentru agricultură și dezvoltare rurală, Phil Hogan. 


În 2020, mai mult de jumătate din buget (118 milioane euro) va fi direcționat către campanii care vizează piețe din afara UE cu potențial de creștere puternică, precum Canada, China, Japonia, Coreea, Mexic și Statele Unite. Printre sectoarele eligibile, se numără sectorul produselor lactate și al brânzeturilor, sectorul măslinelor de masă și al uleiului de măsline și sectorul vitivinicol. Se preconizează că, printre efectele campaniilor selectate, se vor număra sporirea competitivității produselor agroalimentare din UE și a consumului de aceste produse, sporirea renumelui lor și îmbunătățirea cotei lor de piață în aceste țări vizate. 
Cererile de propuneri pentru viitoarele campanii de promovare din 2020 vor fi publicate în luna ianuarie.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4688 secunde