Trei zile de luptă cu flăcările, pe un portcontainer britanic
374
Articole de la același autor
Nu distrugeți marinăria!
28 Aprilie 2015
Cum a devenit UMC furnizor de ofițeri pentru flota Japoniei
26 Martie 2015
ANR scapă de teroarea hârtiilor și dosarelor
28 Martie 2015
Nu distrugeți marinăria! (II)
29 Aprilie 2015
Potrivit ultimelor date de la fața locului, incendiul de la bordul portcontainerului "Hanjin Green Earth" nu fusese stins în dimineața zilei de 4 mai 2015. Circa cinci remorchere și nave de salvare se luptau cu flăcările.
Accesul pe portcontainer al echipelor de intervenție nu este posibil din cauza riscului de explozie și de contaminare. Nava se află în derivă la nord de Port Said.
Incendiul de pe "Hanjin Green Earth" a izbucnit în dimineața zilei de 2 mai 2015, din cauze necunoscute. În momentul producerii sinistrului, nava tranzita Canalul Suez.
În primele două zile, focul a deteriorat sau distrus cel puțin 50 de containere. Se presupune că acesta s-a extins de la containerele încărcate cu mărfuri inflamabile.
"Hanjin Green Earth" are capacitatea de 13.092 TEU, a fost construit în 2013 și este înregistrat sub pavilion Marea Britanie.
Accesul pe portcontainer al echipelor de intervenție nu este posibil din cauza riscului de explozie și de contaminare. Nava se află în derivă la nord de Port Said.
Incendiul de pe "Hanjin Green Earth" a izbucnit în dimineața zilei de 2 mai 2015, din cauze necunoscute. În momentul producerii sinistrului, nava tranzita Canalul Suez.
În primele două zile, focul a deteriorat sau distrus cel puțin 50 de containere. Se presupune că acesta s-a extins de la containerele încărcate cu mărfuri inflamabile.
"Hanjin Green Earth" are capacitatea de 13.092 TEU, a fost construit în 2013 și este înregistrat sub pavilion Marea Britanie.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 05 Mai 2015
Luni, 04 Mai 2015
Duminică, 03 Mai 2015
Vineri, 01 Mai 2015
Vineri, 01 Mai 2015
Joi, 30 Aprilie 2015
Sâmbătă, 02 Mai 2015