Supermarketurile trebuie să bată la uşa agricultorilor români şi nu invers

Joi, 29 Octombrie 2020
349
Reţelele comerciale trebuie să fie cele care bat la uşa producătorilor agricoli români şi nu invers, a declarat, joi, directorul general al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), Paul Anghel, în cadrul Bucharest Food Summit, informează Agerpres. 


„Cu siguranţă producătorul român trebuie respectat în reţeaua de hiper şi supermarketuri din România. Trebuie să se regăsească la raft în toate hiper şi supermarketurile şi să fie o dorinţă a retailerului să vină şi să bată la uşa producătorului, şi nu invers, prin fel de fel de alte trasee", a afirmat directorul general al ANPC. El a menţionat că nu este adeptul aplicării de sancţiuni în funcţie de cifra de afaceri a operatorilor economici, ci mai degrabă a sancţiunilor complementare. 


„Există o discuţie pentru noua directivă New Deal for Consumers vizavi de raportarea sancţiunilor la cifra de afaceri a operatorului economic, în aşa fel, să se echilibreze din punct de vedere sancţionatoriu operatorul mare sau marile reţele versus operatorul mic. Şi aici e o întreagă discuţie dacă e bine să promovăm nişte sancţiuni foarte mari - eu sunt adeptul programelor de consiliere, programelor de consultanţă, mai puţin din perspectiva sancţiunilor ca măsură administrativă”, a declarat Paul Anghel.





Articole din aceeaşi secţiune

Pagina a fost generata in 0.2523 secunde