Știri din industriile mării
256
Articole de la același autor
Îți dorești o carieră pe mare? Histria Shipmanagement te ajută să îți împlinești visul
22 Septembrie 2020
Administrația Portuară va recruta cei mai buni piloți maritimi și îi va plăti mai bine
24 Septembrie 2020
Domnule Gheorghe Bosînceanu, nu credeam că vei reuși!
19 Septembrie 2020
Conducerea terminalului DP World din portul Constanța a stârnit furia sindicatelor
14 Septembrie 2020
Navigatorii și cadeții români au o mai mare căutare pe piața forței de muncă marinărești
29 Septembrie 2020
Lovitură pentru comerțul de mărfuri containerizate
30 Septembrie 2020
La data de 18 octombrie 2020, în șantierele navale românești de la Marea Neagră se află, la reparați, o flotilă de 12 nave străine. Din total, trei nave sunt reparate la Șantierul Naval Constanța, trei nave la Mangalia și șase nave la Midia.
x x x
Traficul de mărfuri a scăzut simțitor din cauza recesiunii economice provocate de pandemia Covid-19. Ieri, în portul Constanța se aflau sub operațiuni de încărcare - descărcare un număr de 27 nave, la Midia, 2 nave, iar la Mangalia, trei nave. Din totalul de 32 de nave: 7 nave operau cereale, 3 nave - hidrocarburi, 7 nave – produse chimice, o navă - containere, 4 nave – produse metalice, 5 nave – fier vechi, o navă – îngrășăminte chimice, o navă – echipamente, o navă – cherestea, 2 nave – ciment și o navă - cliker. Navele aflate sub operare sunt, în general, de capacitate mică și medie. Cea mai mare este nava „Ruby Star” (229 metri lungime), care încarcă 54.000 tone de porumb la terminalul United Shipping Agency. În rada portului Constanța așteptau 7 nave să intre la operare.
x x x
Un număr de 46 de nave cu mărfuri și-au anunțat sosirea în portul Constanța, în următoarele două săptămâni, iar în zona Midia va veni o singură navă. Din totalul de 47 de nave, 19 nave transportă mărfuri containerizate, o navă – produse din metal, 3 nave – echipamente, 5 nave – materii prime siderurgice, 8 nave - cereale, o navă – îngrășăminte, 2 nave – autovehicule, o navă – ulei, 4 nave – cărbuni, 2 nave – produse chimice și o navă - șrot. Printre cele mai mari nave așteptate se numără portcontainerele „CMA CGM Arkansas” și „Cosco Shipping Rhine” cu o lungime de 299,9 metri fiecare.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 14 Octombrie 2020
Luni, 12 Octombrie 2020
Luni, 12 Octombrie 2020
Duminică, 11 Octombrie 2020
Joi, 08 Octombrie 2020
Joi, 08 Octombrie 2020
Joi, 08 Octombrie 2020
Miercuri, 07 Octombrie 2020
Joi, 15 Octombrie 2020
Marţi, 13 Octombrie 2020