€ 4.734
£ 5.2448
$ 4.2129

Mai multe ştiri online:

Știri din industriile mării

Ştire online publicată Luni, 01 Octombrie 2018. Autor: Ion TIȚA-CĂLIN
Ieri, în portul Constanța, se aflau sub operațiuni de încărcare - descărcare un număr de 35 de nave, iar în portul Midia, o singură navă. Din totalul de 36 de nave: 16 nave operează cereale, 4 nave - hidrocarburi, 4 nave - cherestea, 3 nave - produse metalice, 3 nave – containere, 2 nave – combustibili solizi, 2 nave - fier vechi, o navă – minerale brute neprelucrate și o navă – produse chimice. Navele aflate sub operare sunt, în general, de capacitate mică și medie. Cel mai mare este portcontainerul „Cosco Shipping Seine” (299,99 metri lungime), acostat în terminalul CSCT. În rada portului Constanța așteptau șapte nave să intre la operare, iar în rada portului Midia, o singură navă.

★ ★ ★

Un număr de 62 de nave cu mărfuri și-au anunțat sosirea în portul Constanța, în următoarele două săptămâni, iar în portul Midia vor veni 3 nave. Din totalul de 65 de nave, 23 de nave sunt cu mărfuri containerizate, 12 nave vor opera produse metalurgice, 7 nave descarcă hidrocarburi, 5 nave încarcă cereale, 5 nave aduc sau preiau echipamente, 3 nave descarcă materii prime siderurgice, 2 nave încarcă autoturisme, o navă aduce cărbune, o navă – produse chimice, o navă – fier vechi și o navă – cherestea. Printre cele mai mari nave așteptate se numără portcontainerele „CMA CGM Volga”, „CMA CGM Ural”, „CMA CGM Congo” „Maerk Kyrania”, „Maerk Kampala”, „Maira XL” și „Cosco Shipping Panama”, fiecare având 300 metri lungime.

★ ★ ★

La data de 30 septembrie 2018, în șantierele navale românești de la Marea Neagră se află, la reparații, o flotilă de 15 nave străine. Din total, cinci nave sunt reparate la Șantierul Naval Constanța. Alte șase nave sunt reparate la șantierul din Midia și patru nave, la Mangalia. 

Distribuie :

Articole de la acelaşi autor

Top ştiri din ultimele 7 zile

ziare & stiri Revista presei
Pagina a fost generata in 0.7694 secunde