Sistemul „Cryo-Powered Regas” reduce emisiile de CO2 cu 50%
Articole de la același autor
De ce s-a asociat statul român cu olandezii? Ca să facă disponibilizări la Damen Shipyards Mangalia!
26 Iulie 2021
Fiscul vinde apartamente, terenuri și autoturisme
31 August 2021
Industria navală mondială s-a angajat de mai mulți ani într-o cursă contracronometru pentru găsirea celor mai eficiente soluții de reducere a cantității de CO2 eliberată în atmosferă și pentru economisirea energiei.
Recent compania de navigație Mitsui O.S.K. Lines și constructorul de nave Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering au efectuat cu succes, la șantierul naval din Okpo, testul demonstrativ al sistemului „Cryo-Powered Regas” pentru unitățile plutitoare de depozitare și regazificare (FSRU).
Rolul unei astfel de unități FSRU este de a regazifica la -160°C gazul natural lichefiat (LNG) prin schimbul de căldură. În trecut, energia rece a LNG nu era utilizată în FSRU, fiind eliberată. Prin instalarea sistemului „Cryo-Powered Regas”, o astfel de energie rece este transferată către un alt mediu de încălzire, iar aburul generat este trimis la o turbină care generează electricitate. Rezultă o reducere a consumului de combustibil și a emisiilor de CO2.
O versiune la scară mică a sistemului „Cryo-Powered Regas” a fost construită la Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering. Generatorul de turbină utilizat în acest sistem a fost proiectat și construit de Mitsubishi Heavy Industries Marine Machinery & Equipment (Japonia).
Prin acest test, Mitsui și DSME au demonstrat că sistemul poate genera cu succes energie electrică până la capacitatea sa nominală, că, prin utilizarea sistemului „Cryo-Powered Regas”, consumul de combustibil și emisiile de CO2 ale FSRU de nouă generație pot fi reduse cu 50%.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 14 Iulie 2021
Joi, 08 Octombrie 2020
Joi, 15 Iulie 2021
Luni, 14 Iunie 2021