Serviciile și producția – domeniile cele mai atractive pentru start-up-uri
181
Articole de la același autor
Comunitatea maritimă avertizează: "România navală riscă să înceteze să mai existe!"
16 Septembrie 2019
Reînființarea flotei maritime comerciale sub pavilion românesc depinde doar de bunăvoința guvernanților
12 Septembrie 2019
Veste bună pentru navigatorii români: ST Management le oferă mai multe locuri de muncă!
14 Septembrie 2019
Fiscul constănțean vinde apartamente, terenuri, autoturisme și autoutilitare, la preț de chilipir
14 Octombrie 2019
Ovidiu Cupșa: "Vom fi unul dintre marii jucători de pe piața mondială!"
18 Septembrie 2019
O cercetare sociologică privind desfășurarea primelor două ediții ale programului Start-Up Nation, arată că în 2017, la prima ediție, 74% dintre start-up-uri au fost înființate în mediul urban, iar 25,8%, în mediu rural. La ediția a doua, raportul este următorul: aproximativ 60% în urban și 40% în rural.
Situația locurilor de muncă ocupate la start-up-urile primei ediții a fost următoarea: 20% dintre companii au avut peste 5 angajați, 17,9% - 4 angajați, 24,7% - 3 angajați, 31,6% - 2 angajați.
La prima ediție, ponderea start-up-urilor pe sectoare de activitate a fost următoarea: 68,9% în producție, 25,4% în industrii creative, 3,2% în IT, 2,6% în servicii. La cea de a doua ediție, raportul s-a schimbat: 40% în producție și 60% în servicii, inclusiv, industriile creative, IT și celelalte servicii.
42,3% dintre aplicanții primei ediții sunt femei antreprenor, procent ce se păstrează și pentru ediția a doua - 44%.
La prima ediție, 30% au fost beneficiari cu vârsta 18 - 30 ani, 61% între 31 și 45 ani, iar 5,79% între 46 și 60 ani.
La ediția din 2017 structura antreprenorilor după nivelul de instrucție a fost următoarea: 55,8% cu studii universitare, 10% cu masterat, 30% cu studii liceale, 2,1% cu școală profesională, 2,1% fără studii.
La întrebarea "De ce au devenit antreprenori?", 78,4% dintre subiecți au dat următorul răspuns: "Dorința de a fi independent, de a fi propriul șef." "Dorința de a câștiga mai bine" a fost răspunsul ales de 57,9% dintre respondenți.
Cercetarea s-a desfășurat pe un eșantion reprezentativ de 380 de antreprenori, dintre cei 8.449 de participanți selectați pentru finanțare în cadrul programului, din care 7.859 au semnat contractele și au primit finanțarea completă.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 02 Septembrie 2019
Vineri, 23 August 2019
Vineri, 03 Mai 2019
Luni, 04 Februarie 2019
Vineri, 28 Decembrie 2018
Sâmbătă, 22 Decembrie 2018
Miercuri, 19 Decembrie 2018
Marţi, 07 August 2018
Miercuri, 11 Iulie 2018
Joi, 30 Mai 2019