Service-urile auto, la cuțite cu firmele de asigurări

564
1
Service-urile auto, la cuțite cu firmele de asigurări - 327b73d7d175fe188d535158e786eafe.jpg
Service-urilor auto, care s-au înmulțit ca ciupercile după ploaie în ultimii ani, trăiesc vremuri grele. Pe lângă criza financiară care le-a lovit în plex, de ceva vreme au reale bătăi de cap și cu firmele de asigurări, care nu le decontează, sau o fac cu întârziere, contravaloarea lucrărilor de reparații la autoturismele implicate în accidente.

Multe dintre service-uri au renunțat în aceste condiții să mai lucreze cu firmele de asigurări, clienții reparându-și mașinile doar pe buzunarele lor. "Nu mai lucrez cu asiguratorii. M-am lecuit!. Noi facem service pentru vehicule comerciale mari. Am avut ghinionul ca asiguratorul cu care aveam contract să ne deconteze suma de 9.000 de lei după opt luni. Am fost aproape de faliment. Ca să nu mai vorbesc de piesele pe care ne impuneau să le montăm, de cele mai multe ori, de proastă calitate", ne-a spus revoltat administratorul unui atelier de reparații auto. "Acum lucrăm direct cu asiguratul, ne plătește reparația și după aceea se descurcă cu compania de asigurări", a adăugat el.
Cei care nu au întrerupt relația cu asiguratorii se plâng însă de întârzieri mari la plată. "Chiar dacă e vorba de brand-uri cunoscute, sunt diferențe de la agenție la agenție. Întârzieri la plată de 30, 60, chiar 90 de zile, au devenit ceva obișnuit", ne spune contabila unui alt service, precizând, oarecum cu jumătate de gură că sunt și cazuri speciale, întârzierile fiind uneori și din vina asiguratului, care încearcă să încarce nota asiguratorului și cu alte reparații.
Alte mari bătăi de cap vin și de la piesele auto. Unii asiguratori, pentru a nu fi păcăliți la preț de service-uri, cumpără singuri piesele, alții doar indică locul de unde să fie achiziționate, puține companii lăsând această chestiune la cheremul mecanicilor.
"Avem într-adevăr o problemă cu piesele auto. E adevărat, nu toate societățile de asigurări vin cu piese cumpărate de ei, dar este un fapt că unele așa procedează", ne spune un director de service.
"Ca să plătească mai puțin, societățile de asigurare impun ca la mașinile mai vechi să punem piese de pe after-market", completează el.
"Problemele cele mai mari sunt la piesele de Logan. Apoi, mai e un aspect care nu ne convine: dacă piesa nu e originală, timpul de manoperă e mai mare, de exemplu dacă schimbi o aripă și nu pui una originală, muncești mai mult să o potrivești la fix, dar banii sunt aceiași", ne spune alt patron de service.
"Relația cu societățile de asi-gurare a fost foarte bună până acum un an, doi. După care, acum tendința este să nu mai plătească nimic. Cu două, trei excepții, restul uită că mai au de dat bani. Nu mai răspund la telefon, se fofilează în fel și chip. Profită că situația e așa cum e, noi am micșorat tarifele, dar ei nu fac la fel cu primele. E posibil ca asigurările CASCO să nu mai fie atât de multe, dar ce vină avem noi?", își exprimă nemulțumirea un alt director.
Cezar PETROVICI

Comentează știrea

EscorteDinRomania.ro
4 aprilie 2015
EscorteDinRomania.ro - Escorte Constanta, Escorte Cluj, Escorte Bucuresti, Escorte Iasi...

EscorteDinRomania.ro - Escorte Constanta, Escorte Cluj, Escorte Bucuresti, Escorte Iasi... www.EscorteDinRomania.ro -Escorte Constanta, Escorte Bucuresti, Escorte Brasov, Escorte Cluj, Escorte Iasi, Escorte Timisoara, Escorte Arad, Escorte Craiova, Escorte Targu Mures, Escorte Mures, Escorte Oradea, Escorte Satu Mare, Escorte Tulcea, Escorte Buzau, Escorte Pitesti... Lista detaliata pe judete pentru servicile de escorte din Romania si saloane de masaje erotice din Romania pe: www.EscorteDinRomania.ro escorte unice...

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.8414 secunde