Selgros a investit 600.000 de euro în proiectul social Masa Bucuriei

516
Selgros a investit 600.000 de euro în proiectul social Masa Bucuriei - premiupiataselgrosmasabucuriei-1324541528.jpg
Compania Selgros Cash& Carry România a donat anul acesta produse alimentare și nealimentare în valoare de 600.000 de euro în cadrul proiectului de solidaritate socială Masa Bucuriei, derulat în par-teneriat cu Patriarhia Română. Este al treilea an în care Selgros și Patriarhia Română participă activ în acest proiect care are ca beneficiari oamenii defavorizați și familiile nevoiașe din România, care, din diferite motive, nu au posibilitatea să-și asigure hrana zilnică și apelează la asistența instituțiilor subordonate Pa-triarhiei Române.
În fiecare săptămână, reprezentanții Patriarhiei ridică bunurile donate de către toate magazinele Selgros din România și le distribuie pe plan local către 170 de centre: cantine sociale și trapeze, grădinițe și centre pentru copii, cămine pentru bătrâni și așezăminte sociale, instituții de învățământ, mânăstiri, birouri de asistență socială, fundații și asociații ale Patriarhiei Române. Donațiile constau în produse alimentare de bază (ulei, zahăr, făină, orez, paste făinoase), brânzeturi, lactate, băuturi nealcoolice, dulciuri, detergenți și articole de igienă personală.
Această inițiativă este inspirată de proiectul "Die Tafeln", derulat în Germania începând din anul 1995, cu susținerea financiară și logistică a unui mare număr de companii și organizații. În luna octombrie 2011, Masa Bucuriei a fost desemnată "Cea mai bună campanie de Responsabilizare Socială", la ediția a șasea a Premiilor Piața, destinate industriei bunurilor de larg consum. Valoarea totală a bunurilor donate de Selgros în cei trei ani ai acestui program depășește 1,3 milioane de euro.
Compania Selgros Cash& Carry România este de peste zece ani unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc și face parte din grupul elvețian TransGourmet Holding SE. Selgros deține 19 magazine în România și a înregistrat în anul 2010 o cifră de afaceri de 3,2 miliarde lei și un profit de peste 100 de mi-lioane de lei. La începutul lunii decembrie 2011, Selgros a lansat un alt program de res-ponsabilitate socială, devenind sponsor al Academiei de Fotbal Gheorghe Hagi din Constanța. Prin acest parteneriat, Selgros va asigura produsele alimen-tare și băuturile răcoritoare necesare celor 300 de copii și juniori între 7 și 18 ani care constituie elita jucătorilor de perspectivă ai fotbalului românesc.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.5012 secunde