Rompetrol, partener al Concursului Internațional "George Enescu"
Articole recomandate
Investiție majoră în Portul Constanța, printr-un parteneriat public privat cu investitori din Emiratele Arabe Unite
18 Aprilie 2024
CECCAR: Ediţia a doua a Concursului de cultură şi educaţie financiar-contabilă, la Liceul „Virgil Madgearu”
18 Aprilie 2024
Țițeiul kazah KEBCO, în topul cererii europene
18 Aprilie 2024
„Portul Constanţa a devenit cel mai important hub de distribuţie la Marea Neagră pentru Europa Centrală şi de Est”
18 Aprilie 2024
Comisarul Majestăţii Sale pentru Comerţ şi Ambasadorul Marii Britanii la Bucureşti, vizită în Portul Constanţa
17 Aprilie 2024
Ministrul Transporturilor anunță schimbări majore la TAROM
17 Aprilie 2024
KMG International, prin compania membră Rompetrol Well Services, continuă parteneriatul de susținere a celui mai important concurs muzical care promovează identitatea culturală a României - Concursul Internațional "George Enescu", ajuns în 2014 la cea de-a XVI-a ediție.
"Rompetrol este sinonim cu valorile timpurilor moderne, cu spiritul de inovație, succes și responsabilitate, fiind prima marcă românească din sectorul petrolier care a cucerit în timp record piețele internaționale, cu activități și operațiuni extinse în 12 țări. Continuarea acestui parteneriat vine să întărească vocația internațională a celor două branduri și a produselor sale de excepție și, în mod direct, să contribuie la consolidarea unui brand de țară care promovează corect imaginea României în afara granițelor. Noi, oamenii din Rompetrol, suntem onorați și mândri să susținem concursul și festivalul și să oferim publicului o parte din magia și muzica lui George Enescu!", a declarat Azamat Zhangulov, vicepreședinte Senior KMG International.
Concursul se desfășoară în perioada 6 - 27 septembrie, în București, și cuprinde patru secțiuni: vioară, violoncel, pian și compoziție. În deschiderea evenimentului, pe 6 septembrie, la Ateneu, vor concerta pianistul kazah Amir Tebenikhin (laureat al concursului în 2009) și violonistul român Alexandru Tomescu (laureat al ediției din 1999), alături de Orchestra Filarmonică "George Enescu". Concurenții înscriși la ediția din această toamnă a Concursului Internațional "George Enescu", care deschide drumuri pentru tinerii artiști din toată lumea, provin din 36 de țări, iar premiile din cadrul concursului ajung la 100.000 euro. Construit ca o prelungire firească a Festivalului "George Enescu", cel mai important eve-niment cultural internațional organizat de România și un adevărat brand cultural de țară, Concursul Internațional "George Enescu" readuce în spațiul public valorile în care credea însuși George Enescu, singurul compozitor român care a intrat în patrimoniul cultural universal: generozitatea, creativitatea și originalitatea. KMG International a ales să susțină cultura la nivel de platformă de CSR din 2011, odată cu a XIX-a ediție a Festivalului și Concursului Internațional "George Enescu". Printre inițiativele de anul acesta, Grupul a achiziționat și donat Orchestrei Române de Tineret o harpă americană Lyon & Healy. Investițiile Grupului în domeniul culturii din ultimii trei ani se ridică la aproximativ 350.000 dolari.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 19 August 2014
Joi, 14 August 2014
Miercuri, 13 August 2014
Marţi, 29 Iulie 2014
Vineri, 25 Iulie 2014
Joi, 10 Iulie 2014
Joi, 19 Iunie 2014
Vineri, 06 Iunie 2014