Rompetrol investește în cultură. KMG International - partener al Festivalului George Enescu

478
Rompetrol investește în cultură. KMG International - partener  al Festivalului George Enescu - rompetrolzhibekmussurgaliyeva-1440512301.jpg

Articole recomandate

KMG International, sub brandul Rompetrol, continuă parteneriatul de susținere a celui mai important eveniment de muzică clasică ce promovează identitatea culturală a României, Festivalul Internațional George Enescu, pentru a treia ediție consecutivă. De asemenea, Grupul sprijină prezența unei tinerei violoniste din Kazahstan, Zhibek Mussurgaliyeva, ce va concerta în data de 12 septembrie pe scena din Piața George Enescu.

"Rompetrol este sinonim cu valorile timpurilor moderne, cu spiritul de inovație, succes și responsabilitate, fiind prima marcă românească din sectorul petrolier care a cucerit în timp record piețele internaționale, cu activități și operațiuni extinse în 12 țări. Continuarea acestui parteneriat vine să întărească vocația internațională a celor două branduri și a produselor sale de excepție și, în mod direct, să contribuie la con-solidarea unui brand de țară care promovează corect imaginea României în afara granițelor. Noi, oamenii din KMG International, suntem onorați și mândri să susținem un astfel de eveniment, să oferim publicului o parte din magia și muzica lui George Enescu!", a declarat Azamat Zhangulov, vicepreședinte senior KMG International.

Festivalul, ajuns în 2015 la cea de-a XXII-a ediție, se desfășoară în perioada 30 august - 20 septembrie și include o mare varietate de spectacole în sălile de concerte din București, dar și în alte orașe din țară. Printre activitățile de care se leagă contribuția KMG International se numără cele două concerte susținute de London Symphony Orchestra la Sala Palatului în zilele de 8 și 9 septembrie, dirijate de Ion Marin, avându-i ca soliști pe Lars Vogt (pian), Renaud Capuçon (vioară) și Gautier Capuçon (violoncel).

v v v

KMG International se implică din 2011 în programe și proiecte culturale care au ca scop catalizarea unor valori sociale importante și de a reprezenta România cu impact și constanță, atât la nivel național, cât și la nivel internațional (Festivalul și Concursul G. Enescu), dar și susținerea cu resurse financiare a tinerelor talente în curs de perfecționare (Orchestra Fundației Principesa Margareta a României), donarea unei harpe către Orchestra de Tineret (2013).

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4251 secunde