Rețeaua Maritimă Anticorupție are peste o sută de membri
322
Articole de la același autor
Aproape jumătate din lucrătorii României sunt plătiți la nivel de muncitor necalificat
17 Octombrie 2018
S-a retras din activitate unul dintre cei mai de seamă reprezentanți ai shipping-ului și industriei portuare
27 Septembrie 2018
Culmea probabilităților: două nave cu același nume s-au ciocnit!
03 Octombrie 2018
Proiectul "corveta multifuncțională" e o afacere cu dedicație?
10 Septembrie 2018
Numărul membrilor Rețelei Maritime Anticorupție (Maritime Anti-Corruption Network) a trecut de o sută, în urma aderării companiilor ZIM și Frontline. Membrii organizației dețin un procent ridicat din tonajul flotei mondiale și un rol important în transportul global pe apă și logistic.
Președintele organizației, John Sypnowich, a subliniat semnificația simbolică a depășirii bornei de 100 de companii, astfel: "În calitate de organizație lider din această industrie, ne-am întărit din punct de vedere numeric. Având tot mai multe companii de partea cauzei noastre, avem din ce în ce mai multe șanse să facem diferența și să eliminăm orice formă de corupție. Împreună, ca industrie, noi am luat o poziție."
Maritime Anti-Corruption Network) a fost înființată în 2011 și a devenit un exemplu proeminent de inițiativă și acțiune colectivă pentru eliminarea corupției din shipping-ul mondial. Prin colaborarea industriei cu guvernele și societatea civilă, au fost obținute succese în reducerea corupției în țări precum Nigeria, Indonezia, Egipt și Argentina.
Referindu-se la impactul corupției, Cecilia Müller Torbrand, director de programe în cadrul organizației, nota următoarele: "Corupția este o amenințare reală la adresa oamenilor care muncesc pe navele noastre, pune în pericol afacerile și reputația. De-a lungul anilor, Maritime Anti-Corruption Network a primit peste 25.000 de sesizări anonime despre fapte de corupție. Numai anul trecut ne-au fost reclamate 260 de incidente de corupție, direct legate de siguranța echipajelor."
Președintele organizației, John Sypnowich, a subliniat semnificația simbolică a depășirii bornei de 100 de companii, astfel: "În calitate de organizație lider din această industrie, ne-am întărit din punct de vedere numeric. Având tot mai multe companii de partea cauzei noastre, avem din ce în ce mai multe șanse să facem diferența și să eliminăm orice formă de corupție. Împreună, ca industrie, noi am luat o poziție."
Maritime Anti-Corruption Network) a fost înființată în 2011 și a devenit un exemplu proeminent de inițiativă și acțiune colectivă pentru eliminarea corupției din shipping-ul mondial. Prin colaborarea industriei cu guvernele și societatea civilă, au fost obținute succese în reducerea corupției în țări precum Nigeria, Indonezia, Egipt și Argentina.
Referindu-se la impactul corupției, Cecilia Müller Torbrand, director de programe în cadrul organizației, nota următoarele: "Corupția este o amenințare reală la adresa oamenilor care muncesc pe navele noastre, pune în pericol afacerile și reputația. De-a lungul anilor, Maritime Anti-Corruption Network a primit peste 25.000 de sesizări anonime despre fapte de corupție. Numai anul trecut ne-au fost reclamate 260 de incidente de corupție, direct legate de siguranța echipajelor."
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 17 Octombrie 2018
Miercuri, 17 Octombrie 2018
Vineri, 12 Octombrie 2018
Marţi, 09 Octombrie 2018
Vineri, 05 Octombrie 2018
Joi, 04 Octombrie 2018
Joi, 04 Octombrie 2018
Miercuri, 03 Octombrie 2018
Sâmbătă, 13 Octombrie 2018