Primul zbor charter cu turiști israelieni ajunge la Constanța

Vineri, 04 Iulie 2014
283

Articole de la acelaşi autor

Luni, 7 iulie, la ora 22,00, pe Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu - Constanța - va ateriza prima cursă charter pentru litoralul românesc cu turiști israelieni a Meshek Wings Tours Ltd - unul dintre primii 10 touroperatori din Israel - operată de compania Blue Air.

Până la ora actuală, peste 1.000 de turiști israelieni au achiziționat sejururi de șapte nopți pentru stațiunea Mamaia de pe Litoralul românesc, prin Meshek Wings Tours Ltd. Seria de chartere se va derula pe întreg parcursul sezonului estival. Gradul de ocupare pentru zborurile programate este de circa 80%.

"Dacă pe litoralul românesc va exista mai multă animație și, evident, dacă turiștii noștri din acest an vor fi mulțumiți de calitatea produsului, anul viitor vom organiza mai multe zboruri săptămânale către Constanța. Riviera românească are potențial, iar acest an va fi decisiv pentru atragerea pieței israeliene. Amintesc că, dinspre Israel, pentru litoralul bulgăresc sunt organizate săptămânal 12 curse charter, iar pentru Grecia, câte 12 curse charter pentru Creta, respectiv 12 pentru Rhodos. Am început ceva mai târziu decât am anunțat seria de chartere pentru litoralul românesc deoarece vremea nu a fost deloc favorabilă în luna iunie, iar turiștii analizează cu atenție prognozele meteo. Pe de altă parte, știm că lunile iulie și august vor fi caniculare, deci nu credem că vom întâmpina probleme de natură climatică", subliniază Meidan Butnaru, director comercial Meshek Wings Tours Ltd.

Turiștii israelieni preferă hotelurile de patru stele, cu piscină proprie și modernizate sau noi, din stațiunea Mamaia și din Mamaia Nord. Aceștia aleg servicii cu demi-pensiune și, de asemenea, optează pentru hotelurile apropiate de plajă.

Campanii slabe de promovare turistică

Din păcate, la ora actuală România nu derulează o campanie puternică de promovare turistică în Israel, deși acest stat are aproape 1 milion de vorbitori de limbă română și un potențial foarte mare ca piață emițătoare. Destinația turistică România nu este încă foarte cunoscută în Israel, iar reprezentanții touroperatorului Meshek Wings au realizat promovarea pe cont propriu. Potrivit lui Meidan Butnaru, parteneriatul cu Blue Air s-a dovedit a fi de succes pentru turismul românesc. Atât autoritățile centrale, cât și cele locale, trebuie să înțeleagă importanța unei piețe țintă, așa cum este și Israelul, pentru litoralul românesc în particular și pentru turismul românesc în general.


Articole pe aceeasi tema

Pagina a fost generata in 0.3444 secunde