Previziuni privind evoluția shipping-ului internațional în 2019
706
Articole de la același autor
Marinarii români își vor pierde locurile de muncă, dacă statul nu intervine rapid!
19 Noiembrie 2018
Nu distrugeți compania Oil Terminal din portul Constanța!
07 Decembrie 2018
Mișcarea sindicală din transportul naval se reorganizează
13 Decembrie 2018
Piața maritimă ar putea avea o evoluție pozitivă în 2019, pe fondul modificării dimensiunilor flotei mondiale și al creșterii cererii de metanol, în ciuda tensiunilor politice existente pe plan mondial, consideră analiștii din industria shipping-ului. Până la 50% dintre navele cu capacitatea de 19.000 - 20.000 tdw se apropie de vârsta de 20 de ani, în timp ce se manifestă tendința de a se trimite la fier vechi navele care ating o vârstă de 15 - 20 de ani. Pe de altă parte nu există programe semnificative de construcții noi pentru înlocuirea capacităților ieșite din exploatare.
Creșterea cererii de metanol pentru Asia este susceptibilă să exercite o presiune suplimentară asupra transportului naval. Se estimează că volumele transportate ar putea crește de trei ori, principalul furnizor fiind SUA. Metanul este transportat în cantități din ce în ce mai mari. Drept urmare, unele companii maritime au început să investească în tancuri de 30.000 - 50.000 tdw..
Războiul comercial aflat în desfășurare între SUA și China și decizia președintelui american de a restabili sancțiunile asupra Iranului au avut un impact negativ asupra pieței maritime în 2018. Perspectiva este neclară pentru anul 2019, în această chestiune.
Rusia va avea o influență tot mai mare pe piața maritimă. Gazprom - gigantul energetic deținut de statul rus - a început să investească intens în piețele de desfacere, astfel că Rusia a crescut treptat volumele de export la unele produse chimice, începând din 2014.
Creșterea cererii de metanol pentru Asia este susceptibilă să exercite o presiune suplimentară asupra transportului naval. Se estimează că volumele transportate ar putea crește de trei ori, principalul furnizor fiind SUA. Metanul este transportat în cantități din ce în ce mai mari. Drept urmare, unele companii maritime au început să investească în tancuri de 30.000 - 50.000 tdw..
Războiul comercial aflat în desfășurare între SUA și China și decizia președintelui american de a restabili sancțiunile asupra Iranului au avut un impact negativ asupra pieței maritime în 2018. Perspectiva este neclară pentru anul 2019, în această chestiune.
Rusia va avea o influență tot mai mare pe piața maritimă. Gazprom - gigantul energetic deținut de statul rus - a început să investească intens în piețele de desfacere, astfel că Rusia a crescut treptat volumele de export la unele produse chimice, începând din 2014.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 21 Decembrie 2018
Miercuri, 19 Decembrie 2018
Marţi, 18 Decembrie 2018
Luni, 17 Decembrie 2018
Luni, 17 Decembrie 2018
Vineri, 14 Decembrie 2018
Sâmbătă, 22 Decembrie 2018
Sâmbătă, 15 Decembrie 2018
Joi, 13 Decembrie 2018