Portul Constanța și-a deschis "inima" în fața transportatorilor austrieci

483
Aderarea României la Uniunea Europeană a transformat, de drept, portul Constanța într-o poartă comunitară pentru mărfuri și turiști. Dar acest fapt nu atrage, automat, fluxurile de mărfuri, fără eforturi din partea românilor. Administrația portului Constanța a intensificat, în ultima vreme, campania de pro-movare a avantajelor pe care le oferă această cale de transport pentru tranzitul de mărfuri. Ea se străduiește să deschidă interesul oamenilor de afaceri, din țările situate de-a lungul Dunării, pentru portul românesc.
La sfârșitul săptămânii trecute, peste 55 de reprezentanți ai companiilor din domeniul transportului naval, logistică, expediții, importatori și exportatori din Austria și România au participat la simpozionul "Portul Constanța - poartă spre Europa", organizat de Compania Națională Administrația Porturilor Maritime Constanța și "Tina Vienna". În cadrul reuniunii s-a discutat despre expansiunea și dezvoltarea portului românesc, transportul containerizat și cel intermodal, despre proiecte de investiții, costuri și eficiența transportului pe Dunăre.

Aderarea României la Uniunea Europeană a transformat, de drept, portul Constanța într-o poartă comunitară pentru mărfuri și turiști. Dar acest fapt nu atrage, automat, fluxurile de mărfuri, fără eforturi din partea românilor. Administrația portului Constanța a intensificat, în ultima vreme, campania de pro-movare a avantajelor pe care le oferă această cale de transport pentru tranzitul de mărfuri. Ea se străduiește să deschidă interesul oamenilor de afaceri, din țările situate de-a lungul Dunării, pentru portul românesc.
La sfârșitul săptămânii trecute, peste 55 de reprezentanți ai companiilor din domeniul transportului naval, logistică, expediții, importatori și exportatori din Austria și România au participat la simpozionul "Portul Constanța - poartă spre Europa", organizat de Compania Națională Administrația Porturilor Maritime Constanța și "Tina Vienna". În cadrul reuniunii s-a discutat despre expansiunea și dezvoltarea portului românesc, transportul containerizat și cel intermodal, despre proiecte de investiții, costuri și eficiența transportului pe Dunăre.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 2.1264 secunde