"Porți deschise" la Rădăcini Motors. Constănțenii au făcut cunoștință cu noul Opel Insignia

315

Articole de la același autor

Showroom-ul Rădăcini Motors Constanța a fost, sâmbătă, în sărbătoare. Cum noul Opel Insignia a ajuns recent și la malul mării, acesta a fost prezentat și constănțenilor, în cadrul evenimentului "Porți deschise". Șoferii nu au avut însă posibilitatea doar să-l admire la showroom-ul Rădăcini Motors Constanța, ci să-l și comande. Acest model poate fi cumpărat cu prețuri începând de la 12.813 euro + TVA (pentru motorul de 1.8 benzină 140 cp, achiziție leasing). Cu ce speră constructorul să-i atragă pe șoferi? Noul Opel Insignia oferă posibilitatea alegerii între trei alternative de propulsie, pe benzină, diesel și GPL (gaz petrolier lichefiat), cu puteri între 81 kW/110 cp și 239 kW/325 cp. Noul Insignia 2.0 CDTI este campionul economiei de carburant și al conducerii ecologice. Noul motor turbo diesel de 2 litri, cu putere de 88 kW/120 cp sau 103 kW/140 cp, are emisii de CO2 de doar 99 g/km (Sports Tourer: 104 g/km CO2), fapt care îl plasează în clasa de eficiență A+. Modelele cu patru și cu cinci uși, cu transmisie manuală cu șase trepte de viteză și sistem Start/Stop consumă doar 3,7 litri de carburant per 100 kilometri în regim mixt (Sports Tourer: 3,9 l/100 km). Cea mai performantă unitate diesel este modelul 2.0 BiTurbo CDTI de 143 kW/195 cp. Acest motor diesel dezvoltă un cuplu impresionant de 400 Nm. Cele mai impresionante motoare pe benzină sunt cele două unități de propulsie turbo noi cu injecție directă: motorul turbo 2.0 SIDI (Spark Ignition Direct Injection) cu putere de 184 kW/250 cp și cuplu maxim de 400 Nm și motorul turbo 1.6 SIDI complet nou, cu putere de 125 kW/170 cp și cuplu de 260 Nm (până la 280 Nm cu amplificare).

O altă opțiune, extrem de economică, este unitatea de propulsie Insignia 1.4 LPG (gaz petrolier lichefiat) de 103 kW/140 cp, ce generează un cuplu maxim de 200 Nm. La fel ca unitatea pe benzină, aceasta respectă cerințele exigente ale viitorului standard de emisii Euro 6.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.5112 secunde