O nouă concentrare economică pe piața livrării comenzilor de la restaurante

287
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care Glovoappro SRL intenționează să preia compania Foodpanda Ro SRL și, indirect, afacerea Pandamart, operată de către Delivery Hero Dmart SRL.

Glovoappro SRL este filiala din România a companiei Glovo, care are ca principal obiect de activitate dezvoltarea și administrarea serviciului online de livrare de mâncare de la restaurante către consumatori, prin intermediul platformei cu același nume.

În România, Glovo furnizează, din aprilie 2018, servicii de preluare comenzi online și livrare de mâncare de la restaurante către consumatori și, adiacent acestora, activități de preluare comenzi și livrare de alte bunuri de consum (precum: alimente, flori, băuturi alcoolice și tutun, produse farmaceutice, jucării, produse de îngrijire pentru copii, cărți, etc.) furnizate de vânzători, precum lanțuri de supermarket sau magazine locale.

Foodpanda Ro SRL și Delivery Hero Dmart SRL fac parte dintr-un grup de companii deținute de către Delivery Hero SE, Germania.

Foodpanda Ro SRL furnizează servicii de preluare a comenzilor online și livrare de mâncare de la restaurante prin intermediul serviciului online Foodpanda. În plus, Foodpanda Ro SRL a inclus recent alte bunuri de consum (precum: alimente, flori, băuturi alcoolice și tutun, produse farmaceutice, jucării, produse de îngrijire pentru copii, cărți, etc.).

Delivery Hero Dmart SRL, înființată în 2020, își desfășoară activitatea prin intermediul magazinelor de tip „dark store” - Pandamart, care reprezintă spații de depozitare în proximitate destinate exclusiv vânzării online a produselor de tip multicategorie, prin intermediul platformei Foodpanda.

În conformitate cu prevederile Legii concurenței (nr. 21/1996), această tranzacție trebuie autorizată de Consiliul Concurenței.



Articole pe aceeasi tema

Pagina a fost generata in 0.5718 secunde