Navigatorii indieni riscă să fie scoși de pe piața muncii
754
Articole de la același autor
Drama unui marinar român, care a muncit 11 ani pe navele unei companii olandeze și a fost concediat
03 Aprilie 2021
Noul salariu minim din flota mondială este negociat la Geneva
28 Aprilie 2021
Fiscul din Medgidia vinde terenuri și autoturisme
26 Martie 2021
Nu există navigator român care să nu fi putut pleca în voiaj din cauză că n-a avut certificările la zi
12 Mai 2021
Fiscul constănțean vinde case, apartamente, terenuri și autoturisme la prețuri de chilipir
09 Aprilie 2021
Statul român își bate joc de lupii de mare
23 Martie 2021
Porturile din întreaga lume își închid porțile pentru echipajele și ambarcațiunile Indiei - unul dintre cei mai mari furnizori de forță de muncă ai flotei mondiale. Al doilea val al pandemiei Covid-19 a adus cu sine restricții dure pentru echipajele indiene. Aproape fiecare port internațional a plasat navigatorii indieni pe lista celor ce nu pot fi angajați. Mai multe hub-uri maritime precum Singapore, Fujairah din Emiratele Arabe Unite, Regatul Unit, Statele Unite și altele au interzis escalele navelor din India și schimbarea navigatorilor indieni. Intrarea navelor a căror ultimă vizită a fost în India este, de asemenea, restricționată. Navigatorii filipinezi și indonezieni sunt acum preferați celor indieni.
Singura opțiune a marinarilor indieni este să se vaccineze rapid, pentru a nu ieși în totalitate de pe piață. Companiile de transport maritim din India rămân singura speranță pentru navigatorii indieni.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 17 Mai 2021
Marţi, 18 Mai 2021
Luni, 17 Mai 2021
Joi, 13 Mai 2021
Marţi, 11 Mai 2021
Marţi, 11 Mai 2021
Joi, 06 Mai 2021
Joi, 06 Mai 2021