€ 4.734
£ 5.2448
$ 4.2129

Mai multe ştiri online:

Mozaic economic

Ştire online publicată Luni, 02 Aprilie 2018. Autor: Ion TIȚA-CĂLIN
Potrivit celor mai recente date, în anul 2017 au fost vândute 835 de nave comerciale de mare tonaj, pentru a fi dezmembrate și trimise la topit. 543 dintre acestea, reprezentând 80,2% din tonajul de scrap, au fost demolate pe plajele din Bangladesh, India și Pakistan.
★ ★ ★
În cadrul comunității maritime globale, navele, porturile și infrastructurile depind din ce în ce mai mult de sistemele cibernetice. Eșecul de a anticipa și de a se proteja de un incident cibernetic ar putea avea consecințe dezastruoase. Drept urmare, Organizația Maritimă Internațională le-a cerut proprietarilor de nave și managerilor companiilor din shipping ca, până în anul 2021, să includă securitatea riscurilor cibernetice în sistemele de management al siguranței navelor. Deținătorii și operatorii de tancuri petroliere ar fi trebuit să includă riscurile privind securitatea cibernetică în politicile și procedurile lor, începând cu data de 1 ianuarie 2018.
★ ★ ★
Șantierul Naval „2 Mai” Mangalia a înlocuit echipa de administratori inte-rimari cu o alta, tot interimară.
Claudia Maria Baicu, Victor Vlad Cazana și Anca Ruxandra Neacșu au fost schimbați, de către acționarul majoritar, cu Mirela Popina, Ionuț Dorin Grosu și Anca Ruxandra Neacșu. Statul român deține 5.264.800 acțiuni, reprezentând 93,8878% din capitalul social al Șantierului Naval „2 Mai” Mangalia.


Distribuie :

Articole de la acelaşi autor

Top ştiri din ultimele 7 zile

ziare & stiri Revista presei
Pagina a fost generata in 0.8916 secunde