Mișcarea sindicală portuară e mai divizată decât oricând
Articole de la același autor
Comentează știrea
Explicatia este mai mult decât simplă : Burlacu este un sfertodoct pus pe capatuiala. Nu era mare filozofie pentru nimeni să-i "miroasă" adevăratul caracter. Parcurgând lista sindicatelor care i-au dat cu flit acestui individ care încă mai crede că în mileniul III pentru a fi lider sindical e suficient să fii tare-n gură, cred că numărul de 1.500 de membri este puțin incorect. Fiindcă sunt acolo principalii operatori portuari, "greii". Mă întreb pe cine mai reprezintă Burlacu. Parcă Salportul nu-l văd pe listă... Și nici fătucile din shopul de la Poarta 1, nici vânzătoarele lui Mertecu. Cred că doar peste ele mai păstorește acest adevărat cioban sindical.
D-le Tita, cu cat sunteti platit pt astfel de articole? De ce nu scrieti, de exemplu, cum sunt obligati angajatii Coremar sa-si desfasoare activitatea! Pana si animalele o duc mai bine! Intrebati-l pe d-l Mironescu cum lucreaza echipajele de pe remorchere! D-l lider de la Decirom in afara de a-si scoate si de a-si baga nu prea stie mare lucru. In schimb este premiant in scandaluri. Sindicatul din APC este divizat de mai multi ani. Interesele de grup de acolo primeaza in defavoarea multor angajati care inca ii mai reprezinta. Nu este de mirare ca in viitorul apropiat si acest sindicat din APC sa se afilieze la noua Federatie de interese. Si exemplele pot continua. Asa ca, d-le Tita, articolele dvs sunt de un adevar absolut trist.