1 iulie 2016

Ministerul Transporturilor a semnat recepția master planului portului Constanța

344
Ministerul Transporturilor a semnat recepția  master planului  portului Constanța - minisxterultransporturilor-1467389777.jpg

Articole de la același autor

În timp ce, în cetatea Tomisului, comunitatea portuară critica de mama focului master planul portului Constanța, în București se făcea recepția documentului.

Un comunicat de presă emis de administrația portuară precizează următoarele: "Procesul verbal de recepție pentru proiectul "Master plan al portului Constanța" s-a semnat astăzi (1 iulie 2016 - n.n.), în urma aprobării documentului la nivelul comitetului tehnico-economic al Ministerului Transporturilor.

Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța a finalizat astfel proiectul finanțat din fonduri structurale în cadrul Programului Operațional Sectorial Transport 2007 - 2013, Axa Prioritară 2 2 - "Modernizarea și dezvoltarea infrastructurii naționale de transport, în scopul dezvoltării unui sistem național durabil de transport. Proiectul a avut o valoare de 4.050.000 lei (fără TVA) și a fost elaborat de asocierea SC Ernst&Young SRL București - Inros Lackner AG, Germania.

Master Planul Portului Constanța constă în realizarea unei planificări strategice pentru porturile Constanța, Midia și Mangalia pe termen mediu și lung, până în anul 2040, în condițiile asigurării unei continuități a dezvoltării portuare, cu exploatarea eficientă a resurselor și infrastructurii existente, orientate spre necesitățile reale ale pieței.

Asocierea SC Ernst&Young SRL București - Inros Lackner AG Germania, pe întreg parcursul elaborării a livrat următoarele documente beneficiarului: raport preliminar, analiza diagnostic a situației existente, analiza cererii de transport, planuri alternative de dezvoltare, strategia de dezvoltare a portului Constanța, studii/rapoarte/avize de mediu, master plan al portului Constanța - raport final.

Master planul portului Constanța reprezintă strategia de dezvoltare a Companiei Naționale Administrația Porturilor Maritime SA Constanța până în anul 2040, dar nu este un document restrictiv. Porturile operează într-un mediu comercial dinamic și este esențial ca acesta să aibă flexibilitatea de a se adapta la cerere, în contextul competiției și al pieței, de aceea acesta va fi revizuit periodic. Rolul master planului este de a sprijini administrația în procesul decizional.

Master planul portului Constanța a fost coroborat cu master planul general de transport (MPGT) prin includerea proiectelor propuse în livrabilul "Planuri alternative de dezvoltare", cu mențiunea că orizontul de timp propus de MPGT este până în anul 2030, astfel încât doar proiectele pe termen scurt si pe termen mediu din master planul portului Constanța au fost incluse în master planul general de transport al României." 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.2164 secunde