Master Planul portului Constanța" va fi elaborat de SC ERNST & YOUNG S.R.L. - INROS LACKNER AG
123
Articole de la același autor
Antifrauda Fiscală, condamnată să piardă războiul cu evazioniștii
16 Ianuarie 2014
Și-n 2014, vom face chestiile care ni se par… fumate
06 Ianuarie 2014
Pilotajul și remorcajul maritim se pregătesc de "furtună"
30 Decembrie 2013
99,72% din firmele românești sunt IMM-urile
09 Decembrie 2013
Cresc salariile navigatorilor români din flota franceză
19 Decembrie 2013
Compania Națională "Administrația Porturilor Maritime" SA Constanța a atribuit și semnat contractul de servicii pentru elaborarea unui nou Master Plan al portului Constanța cu asocierea SC ERNST & YOUNG S.R.L. - INROS LACKNER AG, se arată într+un comunicat de presă.
Pe 28.11.2012 a avut loc deschiderea celor 8 candidaturi depuse în cadrul primei etape a licitației restrânse organizate în vederea calificării-selectării consultantului. Dintre cei 7 candidați selectați, 6 au depus oferta în data de 26.06.2013, în etapa a doua a procedurii.
Comisia de evaluare a analizat ofertele și răspunsurile la clarificări și a întocmit raportul de evaluare al procedurii. După respingerea contestațiilor depuse la CNSC și, ulterior, a plângerii de la Curtea de Apel București, contractul a fost atribuit asocierii "SC ERNST & YOUNG S.R.L. - INROS LACKNER AG".
Pe 3 februarie 2014, autoritatea contractantă, Compania Națională "Administrația Porturilor Maritime" SA, a semnat contractul cu asocierea desemnată câștigătoare.
Valoarea contractului este de 4.050.000 lei fără TVA, iar durata de realizare a Master Planului este de 12 luni.
Proiectul "Master Plan al Portului Constanța" a fost depus pentru obținerea finanțării prin Programul Operațional Sectorial în Transporturi (POS-T 2007-2013) din fonduri structurale ale Uniunii Europene și de la bugetul statului. Cererea de finanțare a fost aprobată în octombrie 2013.
Master Planul vizează realizarea unei planificări strategice a portului pe termen mediu și lung (până în anul 2040), în condițiile asigurării unei continuități a dezvoltării portuare, cu exploatarea eficientă a resurselor și infrastructurii existente, orientate spre necesitățile reale ale pieței, se arată în comunicat.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Joi, 06 Februarie 2014
Joi, 06 Februarie 2014
Joi, 06 Februarie 2014
Joi, 06 Februarie 2014
Joi, 06 Februarie 2014
Joi, 06 Februarie 2014
Joi, 06 Februarie 2014
Joi, 06 Februarie 2014
Joi, 06 Februarie 2014
Joi, 06 Februarie 2014
Miercuri, 05 Februarie 2014
Joi, 06 Februarie 2014