Master Planul pentru dezvoltarea turismului a fost finalizat

323
Ministerul Întreprinderilor Mici și Mijlocii, Comerțului, Turismului și Profesiilor Liberale a finalizat a prezentat, ieri, primele informații cu privire la Master Planul pentru turism care are ca obiectiv identificarea punctele slabe din industria turistică din România.
"Guvernul României a stabilit că singura modalitate de a avea o industrie turistică bună se poate face printr-un plan de dezvoltare a turismului", a declarat directorul de asisten-ță tehnică al Organizației Mondiale a Turismului, Harsh Varma.
Obiectivul Master Planului este de a identifica punctele slabe din industria turistică din România și de a trasa direcțiile strategice privind modul în care aceasta poate fi restruc-urată și în care pot fi asigu-rate resursele, precum și modul în care poate fi regenerată pentru a putea concura eficient pe piața mondială.
Potrivit planului, termenul stabilit este anul 2013 iar principalul obiectiv este ca Ro-mânia să devină o destinație turistică de calitate, pe baza patrimoniului său natural și cultural care să corespundă standardelor Uniunii Europene. La toate acestea se va adăuga și furnizarea produselor și serviciilor.
Programul de dezvoltare regională a turismului trebuie orientat în șase direcții, printre care se numără weekend turistic în București, circuit turistic în Transilvania, pe litoralul Mării Negre, Bucovina, Mara-mureș și Delta Dunării.
Master Planul realizat de Organizația Mondială a Turis-mului, împreună cu specialiștii români și va fi aplicabil în perioada 2007-2013.

Ministerul Întreprinderilor Mici și Mijlocii, Comerțului, Turismului și Profesiilor Liberale a finalizat a prezentat, ieri, primele informații cu privire la Master Planul pentru turism care are ca obiectiv identificarea punctele slabe din industria turistică din România.
"Guvernul României a stabilit că singura modalitate de a avea o industrie turistică bună se poate face printr-un plan de dezvoltare a turismului", a declarat directorul de asisten-ță tehnică al Organizației Mondiale a Turismului, Harsh Varma.
Obiectivul Master Planului este de a identifica punctele slabe din industria turistică din România și de a trasa direcțiile strategice privind modul în care aceasta poate fi restruc-urată și în care pot fi asigu-rate resursele, precum și modul în care poate fi regenerată pentru a putea concura eficient pe piața mondială.
Potrivit planului, termenul stabilit este anul 2013 iar principalul obiectiv este ca Ro-mânia să devină o destinație turistică de calitate, pe baza patrimoniului său natural și cultural care să corespundă standardelor Uniunii Europene. La toate acestea se va adăuga și furnizarea produselor și serviciilor.
Programul de dezvoltare regională a turismului trebuie orientat în șase direcții, printre care se numără weekend turistic în București, circuit turistic în Transilvania, pe litoralul Mării Negre, Bucovina, Mara-mureș și Delta Dunării.
Master Planul realizat de Organizația Mondială a Turis-mului, împreună cu specialiștii români și va fi aplicabil în perioada 2007-2013.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 0.1933 secunde