Marinarii români de pe nava "RAK Carrier" au fost salvați
1745
Articole de la același autor
Dezastru la concursul din Finanțele Publice Constanța
21 Iulie 2011
Românce hărțuite și abuzate sexual pe navele de pasageri
28 Iulie 2011
S-a deschis primul magazin MACRO din Constanța
22 Iulie 2011
Românii cei mai bine plătiți se școlesc la Constanța
05 August 2011
Ieri, vrachierul "RAK Carrier", încărcat cu 60.000 tone de cărbune s-a scufundat la 30 mile de Mumbai. Plecase din Indonezia și urma să ajungă la Dahej Gujarat, India. În timpul furtunii întâlnite în drum, au apărut fisuri în corpul navei. Apa a început să pătrundă în magazii și nava s-a înclinat.
Pe 4 iulie 2011, dimineața devreme, nava a lansat SOS-ul și, în cele din urmă, s-a scufundat. Echipajul, format din 30 de navigatori iordanieni, indonezieni și români, a fost salvat de o navă militară indiană, o navă portcontainer și de elicoptere ale Gărzii de Coastă. 18 dintre marinari au fost preluați de nava militară, iar ceilalți 12, de nava comercială, care se află, în acest moment, în ancoră în portul Mumbai.
"RAK Carrier" avea capacitatea de 63.695 tdw, a fost construit în 1984, era înregistrat sub pavilion Panama, iar manager era Delta Shipping Marine Services, din Qatar.
Nava avea la bord 290 tone de combustibil greu și 50 tone de motorină. În zona sinistrului incident au fost trimise nave pentru monitorizarea poluării. Autoritățile indiene vor să contacteze compa-nia armatoare pentru a-i solicita daune în caz de poluare.
Pe 4 iulie 2011, dimineața devreme, nava a lansat SOS-ul și, în cele din urmă, s-a scufundat. Echipajul, format din 30 de navigatori iordanieni, indonezieni și români, a fost salvat de o navă militară indiană, o navă portcontainer și de elicoptere ale Gărzii de Coastă. 18 dintre marinari au fost preluați de nava militară, iar ceilalți 12, de nava comercială, care se află, în acest moment, în ancoră în portul Mumbai.
"RAK Carrier" avea capacitatea de 63.695 tdw, a fost construit în 1984, era înregistrat sub pavilion Panama, iar manager era Delta Shipping Marine Services, din Qatar.
Nava avea la bord 290 tone de combustibil greu și 50 tone de motorină. În zona sinistrului incident au fost trimise nave pentru monitorizarea poluării. Autoritățile indiene vor să contacteze compa-nia armatoare pentru a-i solicita daune în caz de poluare.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 01 August 2011
Miercuri, 27 Iulie 2011
Sâmbătă, 11 Iunie 2011
Sâmbătă, 16 Aprilie 2011