Lista neagră a turiștilor și hotelierilor de pe litoral

729
Lista neagră a turiștilor și hotelierilor de pe litoral - litoralulromanesc-1347827132.jpg
La închiderea fiecărui sezon estival hotelierii și proprietarii de pensiuni nu-și calculează numai profitul, unul destul de frumos în acest an, ci și pagubele, materiale sau, de ce nu, de imagine, pe care le-au suferit peste vară. Dacă lipsa unui prosop, a unei telecomenzi, se mai poate trece cu vederea, un turist pus pe scandal, care tună și fulgeră în toate direcțiile creează un disconfort foarte mare celorlalte persoane venite să-și petreacă un concediu în liniște.


Cât de curând persoanele care au un comportament din cale afară de neadecvat vor întâmpina însă dificultăți destul de mari când vor dori să se cazeze în unitățile clasificate de pe litoral. Administratorul unuia dintre cele mai mari site-uri de impresii turistice din România, amfostacolo.ro, prezent sâmbătă la Constanța pentru a recompensa, cu diplome, hotelurile și pensiunile de pe litoral comentate pozitiv de românii care au ajuns vara aceasta pe litoral, a anunțat că va realiza o bază de date cu cei care au un comportament neadecvat, care se va numi "Lista neagră a turiștilor". "Nu vreau să fie o listă a rușinii, ci vrem să determinăm turistul să se gândească mai mult la modul în care se comportă. Hotelierii își vor putea astfel selecta clienții", a precizat Cornel Bociort, administratorul site-ului. Deși conștient că este foarte probabil să aibă probleme din cauza faptului că urmează să facă publice anumite date personale, acesta spune că-și asumă toată răspunderea. Așadar, hotelierii nu trebuie decât să trimită o sesizare celor care se ocupă de site, care să includă datele turistului care nu a avut un comportament adecvat, o probă în acest sens, fie că este vorba despre un proces verbal de la Poliției, fie fotografii sau filmulețe. După o atentă analiză, numele celui în cauză, sau eventual al grupului, vor fi afișate într-o secțiune specială.

Nici unitățile de cazare de pe litoral nu scapă de această "listă neagră". Mai exact, aici vor exista două subcategorii. Prima va include unitățile de cazare care nu respectă rezervările făcute fără avans, iar cea de-a doua, unitățile de cazare care nu respectă rezervările chiar și cu avans plătit. În primul caz, turistului nu i se precizează că va pierde rezervarea în momentul în care un altul este dispus să ofere avans, ori, și mai rău, nici măcar nu este anunțat, ulterior, că a pierdut acea rezervare.

"Este o necesitate", a precizat președintele ANAT, Corina Martin, care a subliniat că agențiile de turism deja folosesc o bază de date comună în care se regăsesc persoanele care frecvent rezervă tot felul de pachete pe care ulterior nu le mai achită.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Sâmbătă, 15 Septembrie 2012
Stire din Diverse : Turism cultural, pe Strada de C’Arte
Sâmbătă, 15 Septembrie 2012
Stire din Social : Cum va fi vremea duminică, pe litoral
Pagina a fost generata in 0.8768 secunde