Leasingul domină 35% din piața auto din România

246
În primul semestru al lui 2007, 35% din românii care și-au cumpărat un automobil nou de import au ales leasingul ca metodă de finanțare, potrivit datelor Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA).
Astfel, din cele 89.196 de mașini vândute, 30.811 au fost achiziționate prin leasing, pentru restul de 65% proprietarii plătind cu bani cash sau în rate.
Skoda a vândut cele mai multe mașini prin leasing, respectiv 4.828, urmată de Renault (4.199) și Volkswagen (4.149).
Singura marcă la care toate mașinile s-au vândut prin leasing a fost Cadillac, în timp ce la chinezii de la Great Wall procentul a fost de 93%.
Cea mai scăzută pondere a leasingului au înregistrat-o constructorii BMW și Mini, cu 2, respectiv 1%.
La capitolul vehicule comerciale ușoare de import, ponderea leasingului a fost de 46%, 5.946 din 12.933 de automobile fiind achiziționate prin această metodă de finanțare.
Constructorul autohton Dacia a vândut 40% din furgoanele comercializate în prima jumătate a anului, respectiv 1.457. Urmează în top Iveco (1.364) și Ford (973).
Pe segmentul vehiculelor comerciale de peste 3,5 tone, leasingul a ocupat un procent de 59%, dintr-un total de 7.105 mașini vândute.
Cel mai bine s-au descurcat mărcile Iveco (2.126 de unități) și Mercedes-Benz (762 de unități).

În primul semestru al lui 2007, 35% din românii care și-au cumpărat un automobil nou de import au ales leasingul ca metodă de finanțare, potrivit datelor Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA).
Astfel, din cele 89.196 de mașini vândute, 30.811 au fost achiziționate prin leasing, pentru restul de 65% proprietarii plătind cu bani cash sau în rate.
Skoda a vândut cele mai multe mașini prin leasing, respectiv 4.828, urmată de Renault (4.199) și Volkswagen (4.149).
Singura marcă la care toate mașinile s-au vândut prin leasing a fost Cadillac, în timp ce la chinezii de la Great Wall procentul a fost de 93%.
Cea mai scăzută pondere a leasingului au înregistrat-o constructorii BMW și Mini, cu 2, respectiv 1%.
La capitolul vehicule comerciale ușoare de import, ponderea leasingului a fost de 46%, 5.946 din 12.933 de automobile fiind achiziționate prin această metodă de finanțare.
Constructorul autohton Dacia a vândut 40% din furgoanele comercializate în prima jumătate a anului, respectiv 1.457. Urmează în top Iveco (1.364) și Ford (973).
Pe segmentul vehiculelor comerciale de peste 3,5 tone, leasingul a ocupat un procent de 59%, dintr-un total de 7.105 mașini vândute.
Cel mai bine s-au descurcat mărcile Iveco (2.126 de unități) și Mercedes-Benz (762 de unități).

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 0.3059 secunde