ITF cere aplicarea noilor măsuri IMO privind echipajul minim de siguranță al navelor

388
1
ITF cere aplicarea noilor măsuri IMO privind echipajul minim de siguranță al navelor - itf-1418918541.jpg

Articole de la același autor

Federația Internațională a Lucrătorilor din Transporturi (ITF) cere ca, în anul 2015, să se schimbe modalitatea de determinare a echipajului minim de siguranță al navelor, în conformitate cu noile cerințe ale Organizației Maritime internaționale (IMO).

În ultimii trei ani, IMO a redefinit conceptul de echipaj minim de siguranță și, ca urmare, începând cu luna ianuarie 2015, condițiile ar trebui să se schimbe. Statele de pavilion și proprietarii de nave trebuie să îndeplinească, în mod transparent, cerințele operaționale și administrative proprii fiecărei nave.

Potrivit ITF, până în prezent, echipajul minim de siguranță era stabilit în conformitate cu propunerile companiilor de navigație, care apoi erau certificate de statul de pavilion. Acesta lua în considerare doar capacitatea navei de a naviga și de a gestiona situațiile de urgență, de bază. În procedura de determinare, nu se făcea nicio referire la alte sarcini de serviciu ale echipajului, nu se ținea cont de frecvența escalelor în porturi, de operațiunile de încărcare și descărcare a navei, de sarcinile de întreținere a navei și cele administrative. Acest procedeu a deschis calea abuzului pentru companiile care doresc să își reducă costurile pe seama reducerii dimensiunii echipajelor.

De-a lungul timpului, s-a constatat că navele ale căror echipaje minime de siguranță au fost diminuate au înregistrat un nivel ridicat al stării de oboseală a navigatorilor și au fost implicate în numeroase eșuări și coliziuni grave, multe dintre ele cu consecințe dezastruoase pentru navigatori și mediu.

Rezoluția Adunării Generale a IMO A 27 / Res.1047 prezintă elemente ce trebuie luate în considerare atunci când se determină echipajul minim de siguranță pentru toate funcțiile pe un vas. În plus, Comitetul pentru Siguranța Maritimă a adoptat o schimbare la Convenția SOLAS și a făcut un amendament la Codul Internațional de Management al Siguranței (ISM), pentru a se asigura că navele sunt echipate în mod corespunzător.

Branko Berlan - reprezentantul ITF la IMO a declarat: "Deși schimbările reglementărilor au avut loc în 2011 și 2012, administrațiile, companiile și inspectorii de Port State Control trebuie încă să le pună în aplicare acum. Efectul cumulativ al acestor ultime acțiuni este acela că ei vor fi obligați, prin lege, să facă acest lucru. Organizațiile navigatorilor trebuie să devină mai proactive, să se servească de mass-media și sistemul juridic pentru a forța determinarea corectă a echipajelor de minimă siguranță, într-un mod transparent. În cele din urmă, aceste modificări sunt legate de siguranța navigatorilor. Numai un efort concertat pentru a forța punerea în aplicare a acestor instrumente IMO va asigura pe nave echipajele minime de siguranță corespunzătoare." 

Comentează știrea

EscorteDinRomania.ro
31 martie 2015
EscorteDinRomania.ro - Escorte Constanta, Escorte Cluj, Escorte Bucuresti, Escorte Iasi...

EscorteDinRomania.ro - Escorte Constanta, Escorte Cluj, Escorte Bucuresti, Escorte Iasi... www.EscorteDinRomania.ro -Escorte Constanta, Escorte Bucuresti, Escorte Brasov, Escorte Cluj, Escorte Iasi, Escorte Timisoara, Escorte Arad, Escorte Craiova, Escorte Targu Mures, Escorte Mures, Escorte Oradea, Escorte Satu Mare, Escorte Tulcea, Escorte Buzau, Escorte Pitesti... Lista detaliata pe judete pentru servicile de escorte din Romania si saloane de masaje erotice din Romania pe: www.EscorteDinRomania.ro escorte unice...

Articole pe aceeași temă

Joi, 18 Decembrie 2014
Stire din Economie : Navigatorii fac coadă la CERONAV
Pagina a fost generata in 4.3812 secunde