Iranul pretinde 3,6 milioane dolari pentru eliberarea navei "Maersk Tigris"
311
Articole de la același autor
Nu distrugeți marinăria!
28 Aprilie 2015
Cum a devenit UMC furnizor de ofițeri pentru flota Japoniei
26 Martie 2015
ANR scapă de teroarea hârtiilor și dosarelor
28 Martie 2015
Nu distrugeți marinăria! (II)
29 Aprilie 2015
Arestarea portcontainerului "Maersk Tigris" de către forțele armate ale Iranului a avut loc în baza unei hotărâri judecătorești, la cererea unei companii iraniene. Justiția iraniană a decis că Maersk Line datorează suma de 3,6 milioane de dolari, într-un litigiu comercial de acum un deceniu, legat de 10 containere cu marfă, a anunțat grupul danez AP Moeller-Maersk.
În comunicatul dat publicității, se arată că Moeller-Maersk a fost anunțat abia pe data de 30 aprilie 2015 că există o decizie a Curții de Apel, din Iran, pentru plata celor 3,6 milioane de dolari.
Disputa se referă la 10 containere cu marfă sosite în Dubai, în ianuarie 2005, care au fost transportate de Maersk Line în numele unei companii iraniene. Întrucât containerele nu au fost ridicate în termen de 90 de zile, autoritățile din Emiratele Arabe Unite au reținut marfa, afirmă Maersk.
De atunci, compania iraniană a deschis acțiuni la diferite instanțe din Iran, pentru a reclama valoarea de 4 milioane de dolari a încărcăturii. În februarie 2015, instanța din Teheran a decis că Maersk Line trebuie să achite 163.000 de dolari. Compania iraniană s-a adresat Curții de Apel, solicitând mai mulți bani. În final, judecătorii au stabilit că Maerk Line trebuie să plătească 3,6 milioane de dolari.
Maersk Line a cerut Iranului să elibereze nava și echipajul, întrucât nu sunt parte în disputa comercială, nava ne fiind proprietatea sa, iar echipajul ne fiind angajatul său.
Din păcate, litigiul îi afectează și pe cei patru navigatori români aflați la bordul navei "Maersk Tigris".
În comunicatul dat publicității, se arată că Moeller-Maersk a fost anunțat abia pe data de 30 aprilie 2015 că există o decizie a Curții de Apel, din Iran, pentru plata celor 3,6 milioane de dolari.
Disputa se referă la 10 containere cu marfă sosite în Dubai, în ianuarie 2005, care au fost transportate de Maersk Line în numele unei companii iraniene. Întrucât containerele nu au fost ridicate în termen de 90 de zile, autoritățile din Emiratele Arabe Unite au reținut marfa, afirmă Maersk.
De atunci, compania iraniană a deschis acțiuni la diferite instanțe din Iran, pentru a reclama valoarea de 4 milioane de dolari a încărcăturii. În februarie 2015, instanța din Teheran a decis că Maersk Line trebuie să achite 163.000 de dolari. Compania iraniană s-a adresat Curții de Apel, solicitând mai mulți bani. În final, judecătorii au stabilit că Maerk Line trebuie să plătească 3,6 milioane de dolari.
Maersk Line a cerut Iranului să elibereze nava și echipajul, întrucât nu sunt parte în disputa comercială, nava ne fiind proprietatea sa, iar echipajul ne fiind angajatul său.
Din păcate, litigiul îi afectează și pe cei patru navigatori români aflați la bordul navei "Maersk Tigris".
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 30 Aprilie 2015
Luni, 04 Mai 2015
Joi, 30 Aprilie 2015
Vineri, 01 Mai 2015
Vineri, 01 Mai 2015
Miercuri, 29 Aprilie 2015
Luni, 04 Mai 2015
Miercuri, 29 Aprilie 2015