Inspectorii PSC au reținut un "Amiral"

337
Nava "Amiral", sub pavilion panamez, se află în operare în portul Constanța Sud, în dana 111, fiind agenturată de firma "Kalkavan". Cargoul, cu lungimea de 64,87 m, urmează să încarce 908 tone de carbonat de calciu, pentru Turcia. Ieri, inspectorii Port State Control, din cadrul Autorității Navele Române, au urcat la bord și au consemnat nu mai puțin de 38 de deficiențe, dintre care 15 majore. În raportul de inspecție PSC s-au consemnat printre altele:
"1. Certificatul de prevenire a poluării (IOPP) – lipsă;
2. La bordul navei nu există nici o persoană care să dețină brevetul de ofițer maritim I;
3. Planul de management al gunoaielor-lipsă;
4. Instalația radio pe unde de medie frecvență-inoperabilă;
5. Nu există la bord formulare pentru înregistrarea timpilor de muncă și de odihnă și nici înregistrări relevante ale acestora;
6. Pompa de incendiu de avarie-lipsă presiune;
7. Exercițiile de rol de incendiu și de abandon navă – echipajul nu-și cunoaște atribuțiunile;
8. Coastele magaziilor de marfă, ruginite, deteriorate, rupte și sudate improvizat, necorespunzător;
9. Corpul navei este corodat."
Altfel spus, "Amiral" reprezintă un pericol pentru navigație, echipaj și marfă. Nava a fost reținută pentru a elimina deficiențele semnalate. Va primi avizul de plecare, după ce, în urma efectuării unei reinspecții, îi va convinge pe inspectorii PSC că și-a rezolvat problemele. Surprinde faptul că nave ca "Amiral" mai "au curajul" să vină la Constanța, fiind știut că exigențele acestui port au crescut o dată cu aderarea României la Uniunea Europeană.

Nava "Amiral", sub pavilion panamez, se află în operare în portul Constanța Sud, în dana 111, fiind agenturată de firma "Kalkavan". Cargoul, cu lungimea de 64,87 m, urmează să încarce 908 tone de carbonat de calciu, pentru Turcia. Ieri, inspectorii Port State Control, din cadrul Autorității Navele Române, au urcat la bord și au consemnat nu mai puțin de 38 de deficiențe, dintre care 15 majore. În raportul de inspecție PSC s-au consemnat printre altele:
"1. Certificatul de prevenire a poluării (IOPP) – lipsă;
2. La bordul navei nu există nici o persoană care să dețină brevetul de ofițer maritim I;
3. Planul de management al gunoaielor-lipsă;
4. Instalația radio pe unde de medie frecvență-inoperabilă;
5. Nu există la bord formulare pentru înregistrarea timpilor de muncă și de odihnă și nici înregistrări relevante ale acestora;
6. Pompa de incendiu de avarie-lipsă presiune;
7. Exercițiile de rol de incendiu și de abandon navă – echipajul nu-și cunoaște atribuțiunile;
8. Coastele magaziilor de marfă, ruginite, deteriorate, rupte și sudate improvizat, necorespunzător;
9. Corpul navei este corodat."
Altfel spus, "Amiral" reprezintă un pericol pentru navigație, echipaj și marfă. Nava a fost reținută pentru a elimina deficiențele semnalate. Va primi avizul de plecare, după ce, în urma efectuării unei reinspecții, îi va convinge pe inspectorii PSC că și-a rezolvat problemele. Surprinde faptul că nave ca "Amiral" mai "au curajul" să vină la Constanța, fiind știut că exigențele acestui port au crescut o dată cu aderarea României la Uniunea Europeană.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 0.7087 secunde