Incidente și accidente pe mări și oceane
227
Articole de la același autor
Aproape jumătate din lucrătorii României sunt plătiți la nivel de muncitor necalificat
17 Octombrie 2018
S-a retras din activitate unul dintre cei mai de seamă reprezentanți ai shipping-ului și industriei portuare
27 Septembrie 2018
Culmea probabilităților: două nave cu același nume s-au ciocnit!
03 Octombrie 2018
Autoritatea Navală Română și Administrația portuară investesc în securitatea cibernetică
01 Octombrie 2018
Ministerul Apărării ocolește întrebările ziarului "Cuget Liber", privind Proiectul "corveta multifuncțională"
19 Octombrie 2018
Criza de pe ro-ro-ul "Nivin", blocat în portul în portul Misurata, din Libia, cu 95 de emigranți la bord, pare să se îndrepte spre un deznodământ fericit. După cum ați fost informați, stimați cititori, printre membrii echipajului se află și doi navigatori români. Potrivit cotidianului TradeWinds, de trei zile se poartă negocieri între autoritățile libiene și emigranți și se așteaptă ca aceștia să accepte debarcarea. Ei vor fi plasați în centrul de detenție din Libia.
Adrian Mihălcioiu, președintele Sindicatului Liber al Navigatorilor și șef al Inspectoratului ITF – România, a declarat că: "Autoritățile române sunt pregătite să îi repatrieze pe cei doi navigatori români, dacă vor solicita debarcarea. Situația echipajului este bună în condițiile date. Emigranții sunt izolați sub punte și nu au acces la suprastructura navei. Autoritățile italiene au colaborat cu Garda de Coastă libiană în operațiunea de salvare a celor 95 de emigranți".
v v v
Doi docheri au decedat la bordul cargoului de mărfuri generale "American Bulker", iar un al treilea a fost spitalizat. Nava, sub pavilionul Panama, se afla în portul Montevideo. Incidentul a avut loc pe 13 noiembrie 2018. Potrivit unei investigații preliminare, cei trei au fost otrăviți de un gaz toxic, în timp ce lucrau în magazia navei, la operațiunile de descărcare a lemnului.
În urmă cu doar patru zile, un incident asemănător a avut loc la bordul cargoului de mărfuri generale "Appolo Kita". Trei membri ai echipajului și-au pierdut conștiența în timp ce lucrau în magazia de marfă, plină cu bușteni. La spital, aceștia au fost declarați morți. Decesul a fost cauzat de lipsa oxigenului în magazia de marfă.
v v v
În noaptea de 13 noiembrie 2018, ferry-boat-ul "Finnfellow", având 136 de pasageri la bord, a intrat în black-out, la scurt timp de la plecarea din portul Naantali, Finlanda. Nava a fost nevoită să ancoreze în pasajul Airisto. După câteva ore, echipajul a reușit să pună în funcțiune generatorul de urgență, astfel că vasul s-a întors în port, prin mijloacele proprii, fiind escortat de remorchere.
Adrian Mihălcioiu, președintele Sindicatului Liber al Navigatorilor și șef al Inspectoratului ITF – România, a declarat că: "Autoritățile române sunt pregătite să îi repatrieze pe cei doi navigatori români, dacă vor solicita debarcarea. Situația echipajului este bună în condițiile date. Emigranții sunt izolați sub punte și nu au acces la suprastructura navei. Autoritățile italiene au colaborat cu Garda de Coastă libiană în operațiunea de salvare a celor 95 de emigranți".
v v v
Doi docheri au decedat la bordul cargoului de mărfuri generale "American Bulker", iar un al treilea a fost spitalizat. Nava, sub pavilionul Panama, se afla în portul Montevideo. Incidentul a avut loc pe 13 noiembrie 2018. Potrivit unei investigații preliminare, cei trei au fost otrăviți de un gaz toxic, în timp ce lucrau în magazia navei, la operațiunile de descărcare a lemnului.
În urmă cu doar patru zile, un incident asemănător a avut loc la bordul cargoului de mărfuri generale "Appolo Kita". Trei membri ai echipajului și-au pierdut conștiența în timp ce lucrau în magazia de marfă, plină cu bușteni. La spital, aceștia au fost declarați morți. Decesul a fost cauzat de lipsa oxigenului în magazia de marfă.
v v v
În noaptea de 13 noiembrie 2018, ferry-boat-ul "Finnfellow", având 136 de pasageri la bord, a intrat în black-out, la scurt timp de la plecarea din portul Naantali, Finlanda. Nava a fost nevoită să ancoreze în pasajul Airisto. După câteva ore, echipajul a reușit să pună în funcțiune generatorul de urgență, astfel că vasul s-a întors în port, prin mijloacele proprii, fiind escortat de remorchere.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 12 Noiembrie 2018
Sâmbătă, 31 Martie 2018